Bran
Geen idee of je het doorhad of niet maar dit is een edit van een andere foto😉

• Bran heeft hierop gereageerd.

KaleHari321 whaha ja zie het nu ook. Als het goed is heeft hij het wel bezocht

• Jules heeft hierop gereageerd.

Bran Als het goed is heeft hij het wel bezocht

Ik kan hier weinig tot niets over vinden. Wat is de bron?

Jules dit kwam van foad ad trilltastic. Hij zegt normaal alleen informatie wat klopt. Ik had het ook al eerder vandaag in een groepsapp voorbij zien komen van een medewerker

Die tweet is alleen als grap bedoeld, die laatste zin had dat wel duidelijk moeten maken.

De rookzones van Toverland worden al gebruikt! Ookal hoeft het nog niet.

Booster bike is volgend 0 tot 8 baan ook gestrand iets na de lancering!

Update Booster Bike is weer geopend!

• MrRC vindt dit leuk.

BoosterBike is met lagere temperaturen alles behalve een BoosterBike, hij ging de laatste weken echt traag waardoor ik hem heb over geslagen, en als ik er echt kritisch naar kijk past hij ook niet meer in het huidige Toverland, thematisch en kijkend naar de huidige staat van de baan.

Jordy Dat zie ik ook. Denk dat hij over enkele jaren of gesloopt is of helemaal vernieuwd moet worden!

Jordy Ik zou het zelf eigenlijk ook niet super erg vinden, heb niet zo heel veel met BoosterBike als attractie zelf. Daarbij komt inderdaad dat hij kwa thematisatie gewoon echt niet bij de rest past, vooral niet bij het net opgeknapte Zork wat er in enorm contrast vlak naast staat.

11 dagen later

Op twitter is van Nick een video verschenen dat de Booster Bike teruggetrokken moet worden.

Langzaam lijkt her erop dat hij het begint te vergeven. 3 keer vastlopen ofniets in 4 maanden tijd is wel erg veel voor een achtbaan!

• luc136 heeft hierop gereageerd.

JaylonToverlandgek Stallen heeft volgens mij niks met leeftijd te maken. Eerder andersom: een gloednieuwe baan die nauwelijks ingereden is stallt sneller dan een oudere.

Vandaag had het waarschijnlijk te maken met de kou. Das meteen waarschijnlijk de reden dat hij vaker gestalld is de afgelopen maanden.

Ennuh…

JaylonToverlandgek hij het begint te vergeven.

Die paar stalls zijn hem vergeven 😉

luc136 koud? Ze hebben in de winter met 5 tot -2 graden ermee gereden en 1x stil komen te vallen. Ik vind het met 10 tot 16 graden wel raar.

JaylonToverlandgek Dwervelwind heeft tot twee á drie weken terug nog een Boels Rental verwarming bij het station gehad, waarschijnlijk om de trein op te warmen, dit is ook zo geweest bij BoosterBike.

JaylonToverlandgek Ze hebben in de winter met 5 tot -2 graden ermee gereden

Toen hadden ze ook nog maatregelen getroffen, kennen we deze nog!

In de ochtend kan het best nog fris zijn hier met temperaturen net boven het vriespunt.

JaylonToverlandgek Behalve dat het vandaag en de afgelopen paar dagen zeker wel wat kouder is geweest dan 10 graden, zal het niet alleen te maken hebben met wat de temperatuur concreet is maar hoe groot de temperatuurverschillen zijn (denk ik).

5 dagen later

Het bord van 20 jaar Toverland is verplaats naar de zijkant van Mundo Magica, op de plaats boven Manana is een afbeelding van Joey en de kleurrijke naam ervoor teruggekomen.

Daarnaast heeft Manana een nieuwe assortiment gekregen.

Ook zijn de rookzones in gebruik genomen