ThrillSeeker Dit zou een logische oplossing zijn maar kan volgens mij nog heel complex worden. Poortjes moeten aangesloten worden op besturingssysteem zodat trein pas vertrekt als poortjes open zijn, beugels mogen pas weer open als poortjes weer dicht zijn. Het besturingssysteem van de Toos Express is natuurlijk ook al redelijk oud dus dik kans dat het dan een nieuw besturingsysteem vereist, wat volgens mij ook nog eens gepaard gaat met nieuwe keuring, wat dan ervoor zorgt dat ook andere dingen aangepast moeten worden onder de nieuwe keuring. Zo kan je enorm ver doordenken en bouwt het zich vanzelf uit.
Andere oplossing zou zijn om het stuk platform van het perron te verlengen aan de voorzijde of het plaatsen van een vangnet omdat die afstand tussen de flappen en de afgrond toch wel erg kort is. De eerste bocht is echter wel de plek waar de trein meestal gestald staat bij onderhoud. Volgens mij is dit ook de plek waar ze dan controle en onderhoud uitvoeren aan de trein maar weet ik niet zeker. Daar een platform plaatsen kan dit natuurlijk vermoeilijken.
Ik ga ervan uit dat Toverland op de juiste manier in contact staat met veiligheidsinstanties en de situaties fatsoenlijk beoordeelt. Toch vind ik wel dat Toverland er slim aan doet te kijken naar een oplossing. Die flappen houden inderdaad een val niet tegen (naast dat de flappen afgelopen tijd ook al redelijk versleten en verbogen waren door alle keren dat mensen tegen de flappen aanslaan), en de ruimte aan de voorzijde is gewoon net te krap. Kijk naar de andere achtbanen in het park zoals Boosterbike, Dwervelwind, Troy, dan is er aan de uiteindes van het perron veel meer marge voor het begaanbare deel van de bezoekers. En zeker nu de vrouw ook de media heeft opgezocht word je als Toverland zijnde haast geforceerd om wel met een reactie te komen.