Coasterfrenzy TuttiFrutti Ik ben vooral benieuwd naar de afwerking! Ik ook.. zo héél veel tijd hebben ze niet gehad. En zeker met Parques Ruïnes achter het stuur verwacht ik ook geen topper, maar desalniettemin kun je met wat creativiteit toch behoorlijk wat voor elkaar krijgen.
Kevjoe Coasterfrenzy Laten we op het beste hopen - als je ziet hoe de laatste spookhuizen in Bobbejaanland eruit zagen, kunnen ze wel iets moois neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat ze er iets moois van maken.
Jules Ik weet niet of ze alle thema eruit gesloopt hebben, maar er was natuurlijk al wel wat aankleding die je met een beetje verbeterde belichting en minimale inzet tot iets leukers kon maken.
Trollenbol Jules Bobbejaanland heeft eind vorig jaar een foto gedeeld waarop te zien is dat in ieder geval het rockwork rond de eerste lift behouden zal blijven. Wat ik een beetje raar vond want naar mijn idee waren het juist deze uit hout en piepschuim bestaande kunstrotsen die de aanzet vormden voor het vervangen van het geheel, maar afijn.
Kevjoe Eftelflags Ik vermoed dat dit een oudere foto gaat zijn (ik hoop het in ieder geval toch). De attractie zelf was al bijna volledig gestript 2 weken na sluit, dus ik kan mij moeilijk inbeelden dat er niet meer vooruitgang geboekt is in de afgelopen 3 maanden sinds parksluit.
rambo1990 Ik heb het hele topic niet zo gevolgd. Ik ben ook god weet hoe lang al niet meer in BJL geweest. Maar was de baan van Indiana River gewoon op, of was de thematisatie aan vervanging toe vanwege hoge eisen??
Coasterfrenzy Die foto kan recent door BJL geplaatst zijn, maar dat wil niet zeggen dat de foto niet al ouder is. Toch al vaak gezien dat pretparken "updates" van een bouwput delen die al beduidend ouder zijn dan de actuele situatie.
keey87 Het is en blijft Bobbejaanland, als er 1 ding is wat men geleerd heeft van dat park: stel nooit hoge verwachtingen in want je bent gegarandeerd teleurgesteld 😉 Nu moet ik wel zeggen: een geheel kale hal? Lijkt me dat ze precies niet al te veel aan het recyclen zijn? Is men eindelijk afgestapt van alles te hergebruiken tot het als stof uit elkaar valt?
DaltonTerror In mei gaat Indiana River toch terug open? Wederom, nooit teveel verwachten van Bobbejaanland zeker..? Jammer want met Fury vond ik dat ze erg goed bezig waren.
stef Er zijn ontwerpen voor het nieuwe thema: https://www.looopings.nl/weblog/22194/Bobbejaanland-onthult-ontwerpen-en-verhaal-van-vernieuwde-attractie-Terra-Magma-opening-in-mei.html. Ziet mooi uit, maar laat eerder de mood van de attractie zien ipv wat er gerealiseerd gaan worden. Weet niet goed wat ik moet vinden van de vleesetende planten, hopelijk ziet dat er niet lelijk uit in het echt...
DaltonTerror De concepten worden waarschijnlijk mooier dan de attractie. 😁 Maar ik laat me graag verrassen, al zullen ze toch snel moeten zijn. Een vulkaan aan de buitenkant komt er dus niet. De concepten zien er alleszins wel veelbelovend uit, hopelijk kan het. PS, zie ik daar op de laatste foto alweer een nieuw logo?
keey87 De make-over kost 3 miljoen. En dan zie je de ontwerpen en denk je: dat allemaal voor 3 miljoen? Ja, maar dan met materialen van Den Aldi 😂 En als ze klaar willen raken in mei zullen ze flink wat peper mogen opsteken want de laatste foto's die we van de bouwplek gezien hebben toonden nog geen verandering buiten dat de letters van de gevel waren gehaald. Het is Bobbejaanland dus tot ik zie wat het daadwerkelijk geworden is blijf ik zeer sceptisch over het eindresultaat 🤔
asuran De concept art ziet er wel gaaf uit maar ik betwijfel dat we een vergelijkbaar resultaat zullen krijgen voor maar 3 miljoen.
Phantasiastisch Het is me onduidelijk of de 3 miljoen euro enkel betrekking heeft op de retheming in de loods, of dat de transformatie van de themazone ook al mee is verrekend. Ik vind het wel jammer dat ze de themazone pas volgend jaar of binnen 2 jaar gaan realiseren. Dat gaat toch ten koste van de beleving. 😅
Eftelflags Ik mocht gisteren even kijken op de bouwwerf. En ik kon voor de Theme Park Science podcast nog de directie spreken. Ik moet nog even zelf bedenken wat ik er allemaal van moet vinden. Ben benieuwd naar de afwerking, maar dat we veel projecties krijgen lijkt mij dan wel oke. De plannen vond ik wat ingewikkeld maar best leuk klinken. Soms denk je; wat is er mis met een simpel thema? Nou; in Bobbejaanland zetten ze vol in op storytelling. Hier wat foto's van zowel het park zelf als vanaf mijn iPhone. Daarbij ook nog een paar verdwaalde foto's van de werkzaamheden op het parkeerterrein. Maar liefst 1 miljoen euro wordt er daar uitgegeven.
mikeee De concept arts voor de binnenkant zien er goed uit. Het exterieur daarentegen oogt wel heel erg kleurrijk, krijg er een beetje een Walibi gevoel bij. Had liever gezien dat daar ook voor meer hout en natuur werd gekozen. Benieuwd naar het eindresultaat, maar mei 2023 gaan ze toch nooit halen?