Trollenbol Ik was vandaag ook in het park en daar viel alvast veel bedrijvigheid op bij Terra Magma.
Die huisjes worden inderdaad fysiek gebouwd boven de huidige tunnel - er lijkt wel nog een enorme hoop werk te zijn bij Terra Magma, mei lijkt mij zeer ambitieus.
Ook grappig om te zien hoe hard de verf op de hal vervaagd is door de jaren heen, waar vroeger het hoofd zat kan je nu goed zien hoe fel de verf ooit was en hoe vervaagd die nu is, er blijft bijna niets meer van over...
Voor de rest heel veel kleine wijzigingen gezien; zo is bijvoorbeeld de nieuwe branding consequent overal toegepast, hebben veel attracties nieuwe branding gekregen en logo's. Aan de ingang zijn de oude kassa's bedekt door een heel mooi doek, de info-balie is opnieuw geschilderd in een groene kleur met nieuwe bebording, de Candy Shop is vergroot en heeft thematisatie gekregen, de parking is ook aangepakt en de omheining van het park.
Zo goed als alle attracties waren open, met uitzondering van het Reuzenrad/de Monorail en enkele kleinere attracties. Er is ook een nieuw (klein) horecapuntje in Desperado City (Desperado Grill is overigens hernoemd, dit nieuwe puntje is een food truck net ernaast) waar pasta te krijgen is: 3 soorten pasta's: penne, volkoren spirelli fusilli en rigatoni en 3 sauzen: bolognese, vegan primavera en 4-kazen. Een portie kost 7.95.
Bij Domino's was alles zo goed als hetzelfde gebleven, maar is er nu ook Cheesy Bread en Kick'n Chicken te krijgen.
Het lijkt erop dat het huisje waarin de Freestyle automaten stonden aan Indiana River vernieuwd en vergroot is. Er is nieuwe decoratie op verschillende plekken aangebracht (bv. de Freestyle automaten in Adventure Valley). De borden aan de Sugar Shack zijn vervangen, ook aan het frietpunt aan El Rio is nieuwe bebording voorzien.
Zo kan ik qua vernieuwingen nog wel even voort gaan: er was vrij veel aangepast.
Er is ook nieuwe merchandise, waaronder deze leuke magneten:
Hierbij kan de trein bewegen, het wiel draaien en de Sledgehammer heen en weer bewegen.
Ik zag ook leuke pins en een nieuwe powerbank (wel geen USB-C!).
Om af te sluiten is zoals beloofd een deel Indiana River attributen geland, al zijn het er een pak meer dan ik verwacht had:
De aap heeft hier een mooi plekje gekregen, het zag er prima uit! Het personeel was nog volop bezig met de indeling perfect te krijgen, want je kan achterin ook nog een animatronic-slang zien staan.