laprikantan Net zoals de wet in Florida ook zeer goed en waardevol is voor de bezorgde burgers
Hangt er vanaf in wat voor een samenleving je wil wonen. Als je in een samenleving wil wonen waarin je gemak en geluk afhangt van het niet erkennen en kleineren van alles wat niet hetero en man of vrouw is - dus het niet erkennen van iedereen die ook maar een beetje anders is dan jij -, dan heb je gelijk. Persoonlijk voel ik meer voor een samenleving waar iedereen kan zijn wie die wil en een relatie aan kan gaan met wie die wil, en om zo'n vrije samenleving te creëren is het goed om kinderen iets te leren over identiteit, of om in ieder geval het onderwerp identiteit niet te verbieden op scholen. Dat laatste lijkt ook meer te passen bij het oorspronkelijke idee van de Verenigde Staten, maar idee en praktijk verschillen nou eenmaal.
Progress Uiteindelijk denk ik dat Chapek gelijk had toen hij aangaf zich niet in deze discussie te willen mengen. Universal komt daar immers ook mee weg.
Media en cultuur is, zeker tegenwoordig, van zeer grote invloed op onze identiteit. Zelfs als Disney zich niet specifiek uitspreekt, mengen ze zich in de discussie door letterlijk alles waar ze hun geld mee verdienen. En die vergelijking met Universal heb ik al meerdere keren voorbij zien komen, dat is natuurlijk een flauwe drogreden, want het gaat helemaal niet over Universal hier.