Quefox_ Klopt, ik zal ook nog wel 23 filters nodig hebben.
Hjalmar Dit is niet gekomen door geschreeuw binnen de LGBT+ gemeenschap, dit is gestart door DeSantis die president ambities heeft
Is in mijn ogen wel een beetje het kip en het ei verhaal. In landen als Arabië en Rusland wordt je ook opgepakt (en erger) wanneer je met een regenboogvlag gaat protesteren, maar daar hoor je niemand over hoewel dat wel een politiek klimaat is wat zo over de jaren daar is ontwikkeld. Maar omdat wij graag de VS willen aanzien als een ontwikkeld land maken wij daar nu ineens druk om. Vergeet niet dat Desantis nog altijd democratisch verkozen is.
Maak je zeker niet druk over onze standpunten, die liggen veel genuanceerder dan op een forum duidelijk gemaakt kan worden. Ook ik ben van mening dat mannen gerust hand in hand kunnen lopen en dat er op basisscholen verteld mag dat iemand ook 2 moeders kan hebben. Maar bedenk ook dat de VS voornamelijk toch wat meer bekrompen is, kijk alleen maar bijvoorbeeld naar de campagnefilmpjes van Pete Buttigieg waar mensen ineens hun stem terug wilden toen ze erachter kwamen dat hij een echtgenoot had. Daar heb je nou eenmaal mee te maken op andere plekken in de wereld, daar maak je jezelf alleen maar moeilijk mee als je daar met je Hollandse liberale blik naar kijkt.
Aurelius Ten eerste, heb je gelezen waar de wetgeving over gaat?
Even door de war gehaald, maar dit maakt mijn voorkeur voor genderneutrale wc's alleen maar sterker.
Aurelius Ten tweede, wat maakt het nou uit wie er in het toilethokje naast je zit!?
Niet veel, als die maar niet te veel herrie maakt.
Aurelius Ten derde, hoeveel mannen ken jij die van de één op de andere dag "hun hand opsteken en eisen dat ze als vrouw behandeld worden"? Nul?
Ik niet, maar dit hele topic gaat toch over een ver-van-mijn-bed-show
Aurelius En ten laatste, als jij je zó goed kunt voorstellen hoe het voor een vrouw moet voelen, ben je wellicht toch wat meer trans dan je ontspoorde post doet vermoeden. 😉
Nuanceman is meer mijn superheld.