Kevjoe dat denk ik echt niet. Niemand is gewond, en Plopsa is niet met soortgelijke verhalen in het nieuws gekomen de laatste jaren. Waarom zou het cheetah incident wél heel veel waardevolle mediawaarde opleveren (ging echt over miljoenen) en iets als dit juist negatief, terwijl het met de inzittenden goed afgelopen is?
Onder aan de streep weten miljoenen mensen dat Plopsaland een Tomorrowland achtbaan heeft welke 5 keer over de kop gaat, en dat die nu 1 keer bovenaan stil heeft gestaan maar dat de inzittenden ongedeerd zijn. Dat is iets anders als een pretpark met slecht onderhoud, wat overigens niet in deze vorm door mainstream media opgepakt wordt. Nergens in de grote media is tevens een bericht te vinden dat Plopsa er de kantjes van af aan het lopen is, iets wat me eerlijk jou persoonlijke mening lijkt dan een feit.
Ik heb het nieuwsbericht van enorm veel mensen doorgestuurd gekregen welke niets met pretparken hebben en voorheen niet wisten dat Plopsa zo’n grote achtbaan had. Dat weten ze nu wel. Én dat ie 1 keer stil heeft gestaan.