Ze doen wel echt moeite er iets tofs van te maken, maar ik vrees toch beetje voor de aap en de gouden ring hier.

5 dagen later

Hier de eerste videobeelden :

5 maanden later

Onlangs voor het eerst in Serengeti geweest dus meteen maar een paar fotootjes van de coaster in aanbouw geschoten. Opvallend is dat de attractie al op de plattegrond staat aangegeven als nieuw voor dit jaar, terwijl het me sterk lijkt dat hij dit jaar nog gaat draaien.

En dan kom ik ook meteen op het grootste pijnpunt van dit park uit voor mij, en dat is dat de communicatie echt belabberd is. Je weg door het park vinden zonder kaart is geen beginnen aan en alle attractie-namen lijken op elkaar. Wat voor een domme naam is Aqua Safari als iedere ride het woord ''Safari'' in de naam heeft en er meerdere attracties zijn die met water te maken hebben?

Het is niet mijn doel hier een uitgebreid tripreport van te maken maar dat wilde ik toch even kwijt. Leuk park, maar vreselijk onlogisch op sommige fronten. 🙂

• ufx heeft hierop gereageerd.
  • Jules vindt dit leuk.

Dit is misschien een beetje vloeken, maar dit is een stuk minder lelijk dan ik dacht? Ik vind 't eigenlijk wel tof.

Trollenbol Eens, het is een erg onoverzichtelijk park met een hoop kermisattracties van 0 waarde. Enige interessante dingen zijn de safari's met een quad, jeep of boot. Maar de rest is niet noemenswaardig. Voor de attracties zou ik in ieder geval nooit naar het park gaan, vooral niet gezien de vrij hoge entreeprijs.

Overnachting ter plekke is wel de moeite waard. Park mee pakken, er blijven pitten en dan Heide Park ofzo doen

7 maanden later

Een paar dagen terug is bekend gemaakt dat Audiogazer de soundtrack voor deze nieuwe attractie zal produceren.

3 maanden later

Ik heb ook nog wat foto's van 5 juli. Mij stoort dat golfplaten station eigenlijk niet zo, het past wel goed in het stijltje dat wordt neergezet. Aan de parkzijde is deze ook gedecoreerd met toffe vliegschool posters.

Dat station is wel een vierkant geval.. voor de rest, die baan tussen al die bomen is leuk gedaan, ben benieuwd of je goed over de kop kan vliegen.

Marvin Mij stoort dat golfplaten station eigenlijk niet zo, het past wel goed in het stijltje dat wordt neergezet

Mwah, het ziet er misschien een beetje goedkoop uit maar het is inderdaad niet volkomen uit de toon. Het moet zo te zien ook een hangar voorstellen, dat zijn meestal geen luxe uit hout en steen opgetrokken gebouwen.

2 maanden later

Pfoe dat blijft allemaal maar erg lang duren daar stiekem. Gelukkig worden er inmiddels wel testritten gemaakt.

Ben benieuwd of ze hem dit jaar nog openen. Wellicht dat ze nog kunnen profiteren van de herfstvakantie, of erna om de baan in een wat rustige periode in te werken om volgend jaar er helemaal klaar voor te zijn.

• Joell heeft hierop gereageerd.
        5 dagen later

Coasterfrenzy Rasti land opende vorig jaar ook hun nieuwe uitbreiding pas in het najaar. Alles is mogelijk.