Overnachting ter plekke is wel de moeite waard. Park mee pakken, er blijven pitten en dan Heide Park ofzo doen

7 maanden later

Een paar dagen terug is bekend gemaakt dat Audiogazer de soundtrack voor deze nieuwe attractie zal produceren.

3 maanden later

Ik heb ook nog wat foto's van 5 juli. Mij stoort dat golfplaten station eigenlijk niet zo, het past wel goed in het stijltje dat wordt neergezet. Aan de parkzijde is deze ook gedecoreerd met toffe vliegschool posters.

    Dat station is wel een vierkant geval.. voor de rest, die baan tussen al die bomen is leuk gedaan, ben benieuwd of je goed over de kop kan vliegen.

    Marvin Mij stoort dat golfplaten station eigenlijk niet zo, het past wel goed in het stijltje dat wordt neergezet

    Mwah, het ziet er misschien een beetje goedkoop uit maar het is inderdaad niet volkomen uit de toon. Het moet zo te zien ook een hangar voorstellen, dat zijn meestal geen luxe uit hout en steen opgetrokken gebouwen.

    2 maanden later

    Pfoe dat blijft allemaal maar erg lang duren daar stiekem. Gelukkig worden er inmiddels wel testritten gemaakt.

    Ben benieuwd of ze hem dit jaar nog openen. Wellicht dat ze nog kunnen profiteren van de herfstvakantie, of erna om de baan in een wat rustige periode in te werken om volgend jaar er helemaal klaar voor te zijn.

    • Joell heeft hierop gereageerd.
      5 dagen later

      Coasterfrenzy Rasti land opende vorig jaar ook hun nieuwe uitbreiding pas in het najaar. Alles is mogelijk.

      2 maanden later

      Een promotie video van de bouwer, RES Rides. Apart dat het draaien van de stoel gemotoriseerd is, waar zijn die gigantische vleugels dan voor nodig? Die maken de trein dan toch alleen maar onnodig groot?

      Adverteren ook met ''meeste inversies op een achtbaan''. Tsja, dat ligt eraan hoe vaak je hem over de kop laat gaan aangezien het bestuurbaar is.

        QDude24 Een promotie video van de bouwer, RES Rides. Apart dat het draaien van de stoel gemotoriseerd is, waar zijn die gigantische vleugels dan voor nodig? Die maken de trein dan toch alleen maar onnodig groot?

        Dat vond ik ook verrassend ja, maar wellicht is het een hulpmotor om te zorgen dat je überhaupt rond kan komen?

        Het verklaard misschien ook wel de lange duur van voltooide achtbaan tot opening. Kan me voorstellen dat gemotoriseerd draaien dan nog wat technische uitdagingen met zich mee brengt ook.