Mark Voor mijn gevoel heeft deze inderdaad vrij recent nog onderhoud gekregen waarbij een motor vervangen werd. In 2015 heeft de Halve Maen ook nog groot onderhoud gehad, en ik herinner mij (maar ik weet niet meer wanneer) dat deze enkele jaren nog lang gesloten was en toen ook in een iets andere kleur geverfd werd.
Ik zou ook niet weten waar deze opgebouwd zou moeten worden aan de Gondoletta-vijver, op het meer is al bijna uitgesloten door de aandrijving van Gondoletta zelf en aan de andere kant hem heropbouwen betekent in vogelvlucht amper een verhuis van een paar tiental meter, en de Halve Maen heeft maar een heel kleine footprint... ik zou dus niet begrijpen waarom deze zou moeten verhuizen, ze kunnen gewoon beter die andere attractie dan langs de Gondoletta-vijver plaatsen.
De enige attractie waarvan ik weet heb dat die ooit verplaatst werd, is van het Kinderspoor, en dat was omdat het niet anders kon... ik zie dit echt niet gebeuren (zeker omdat de Halve Maen goed in de omgeving past).
msnguy Je bedoelt het park dat de Python volledig heeft laten herbouwen en een pak geld gestoken heeft in De Oude Tuffers voor een vernieuwing? Ja, die zie ik echt zo'n opmerkelijk schip vervangen door een Zamperla Rocking Tug. Past prima bij de rest van de Zamperla attracties in het park.