Michael Je mag het belachelijk maken, maar als dat de tendens is dan zie ik ook geen aanleiding om dit soort dingen nog langer te delen. Ik zeg er expliciet bij dat ik niet kan inschatten of het klopt. Wat ik daarom wil meegeven is dat dit komt van mensen die ik in basis zou vertrouwen wanneer ze dingen met me delen. Ze zaten er eerder onder andere ook goed bij toen ze me inlichten over de bouw van een grand hotel nog voor het überhaupt denkbaar was dat daar een hotel zou komen.
Een grapje mag ook al niet meer gemaakt worden zonder dat er op lange tenen getrapt wordt ben ik bang? Mijn reactie kwam na een reeks van verschillende reacties met verschillende verhalen die gehoord zouden zijn. Ik haakte daar op in aangezien ik de situatie frappant en grappig vond en was verder luchtig bedoeld. Dat had niks persoonlijks met jou te maken, het spijt mij dat jij je aangevallen voelde, dat was niet mijn intentie. Ik zal de grappen voortaan weer in de moppentrommel laten.
Deel vooral wat je wil delen hoor, maar er wordt rondom de Efteling altijd enorm veel gekletst dat het niet gek is dat mensen iets in twijfel zouden kunnen trekken. Je aanvulling die je nu geeft, geeft je eerdere kortere post wel iets meer context en informatie wat alleen maar meehelpt. Misschien voorkomt dat reacties die je verhaal in twijfel trekken in de toekomst. Maar goed, het is niet echt iets om verder in de thread te bespreken, dus laten we weer ontopic gaan.