Eftelabbo Toch opmerkelijk dat dan wel weer het onweer uit het Spookslot op het einde erin zit πŸ™‚.

jeffrey Toch opmerkelijk dat dan wel weer het onweer uit het Spookslot op het einde erin zit

Ja, daar kunnen ze eigenlijk niet onderuit toch?

Ook leuk - iemand de ogen van de zangeres op opgevallen? πŸ™‚

Om iedereen een beetje gerust te stellen, ik heb een paar medewerkers van Danse Macabre zelf gesproken die het geluk hebben gehad de rit al 5+ keer zelf mee te maken en ze gaven allemaal aan dat er al een hoop gefinetuned is in de afgelopen week. De kritiek die Wessel noemde over dat de muziek erg zacht stond en de techniek van de attractie te horen is tijdens de rit, is bijvoorbeeld al zo goed als opgelost! Dit neemt natuurlijk niet alle zorgen in een keer weg, maar gelukkig wordt er nog genoeg gefinetuned. Ik verwacht dat we een nieuw pareltje in de Efteling mogen verwelkomen!

Kevjoe (waar in het nummer "The Greatest Show on Earth" ook een heel duidelijke referentie naar de Efteling zit)

Volgens mij is dit gewoon toevallig een verwijzing naar Bach, niet per se naar de hoe Menuet in G in de paddenstoelen is gebruikt.

Je mist trouwens nog een link tussen de Efteling en de metalscene: Anneke van Giersbergen is te horen in Baron 1898. Allemaal contacten via Rene Merkelbach neem ik aan.

Liampie Je mist trouwens nog een link tussen de Efteling en de metalscene: Anneke van Giersbergen is te horen in Baron 1898. Allemaal contacten via Rene Merkelbach neem ik aan.

Ik vind Ravelijn dan meer indruk maken πŸ™‚

Ja, allemaal contacten van Rene - ik vind het wel wat hebben zo'n rauw tintje op de muziek.

kraakstoel Ik moest er ook om lachen. Maar dat was met de preview van Symbolica toentertijd ook. Hopelijk van korte duur.

Piet_Verdriet Zouden dit allemaal premium abonnementhouders zijn geweest ja? Dan vind ik dat 'beperkte' aanbod van deze abonnementsvorm toch vrij fors πŸ˜‰

pretparkgekkie05-10 Morgen de eerste onride video?

interessante move zou dat zijn haha, maar wie weet

edit:
        ik denk een making off

• KJCP vindt dit leuk.

Wat in dezelfde reeks stories van vandaag zat en misschien ook wel gezegd mag worden: er komt een Videoland serie genaamd β€œDanse Macabre - Het Lot van de Charlatans”. Te zien vanaf 14 november.

Nou vraag ik mij toch af hoe ze op een theoretische capaciteit van 1.253 personen per uur zijn gekomen, en dan voornamelijk die 3 op het einde. Er kunnen namelijk 108 mensen per x in. Iemand hier die dat zou kunnen uitleggen