Verdorie, had die twitteraar dus toch gelijk! Alleen lijkt het er dus op dat die alternatieve MiVa show dus alleen voor mensen is die ondanks MiVa faciliteiten de attractie zelf niet kunnen betreden. Verder een goeie zaak dat de hele wachtrij/wachtreis gewoon toegankelijk is met een rolstoel.
En wat ziet dit er verdomd goed uit zeg! Het hele idee van de charlatans die in een oude abdijruïne zijn neergestreken lijkt goed uit de verf te komen en is ook een slimme manier om wat meer levendigheid in een 'verlaten' gebied te brengen.
Ik word ook super enthousiast van de wachtrij, en ik denk echt dat het concept van afgetelde groepjes door het huyverwoud sturen een hele lekkere manier zal zijn om het allemaal nog wat griezeliger te maken. De verwoording van de blog dat we daar door een lid van de familie charlatan naar binnen worden gelaten doet mij ook stiekem een beetje hopen dat we hier een 'castmember' krijgen zoals in Disney wel vaker gebeurd in wachtrijen, maar ik vraag me af of dit in het dagelijkse exploitatie budget van de Efteling past. (Ik moest ook gelijk denken aan de scare-actors bij mystery castle in phantasialand)