msnguy Ik blijf Symbolica een ontzettend goede darkride vinden, ondanks het gebrek aan een bepaalde spanningsopbouw.
msnguy Carnaval Festival is ook een klassieker
msnguy Niet alles hoeft spanning of een verhaal te hebben.
msnguy Zefs Max en Moritz blijkt een klassieker te gaan worden.
Volgens mij heb je A) geen idee wanneer iets wel of niet een 'klassieker' is en B) een vreselijk roze bril op.
Symbolica ziet er naar mijn mening fantastisch uit, écht! Maar het is naar mijn mening een pruts darkride: het doet aan als een verhaal maar heeft geen verhaal, er zit wazige interactiviteit in waar je weinig tot niets mee kunt. Dat dit een klassieker zou gaan worden, prima, maar alleen door z'n gebouw en uitstraling.
Carnaval Festival is geen klassieker maar naar mijn mening een treurige Brabantse kopie van een Disney attractie die in geen enkel opzicht past bij de rest van het park.
Max en Moritz is naar mijn mening een schreeuwigere bende zonder kwaliteit, die met betere theming en een ander ruimtelijk plan prima had gepast, maar het nu gewoon niet is.
Ik vind veel prima, maar je post leest nu simpelweg als een goedpratertje voor wat eigenlijk gewoon forse misstappen zijn in zo'n miljoenenpark met dergelijke miljoenenattracties.
Edit: schijnbaar is het voor enkelen noodzakelijk om bovenstaande schuine toevoegingen te doen, want anders wordt het allemaal weer als feit gelezen en niet als mening.