laprikantan Zet je de projectie uit bij zon type attractie, dan is de ritbeleving weg. Maw woorden is het wat mij betreft een bios met een kermisattractie/gimmicl.
Onzin beargumentatie om een schermattractie niet te laten werken. Spider-Man in Islands zou net zo goed een flut experience zijn zonder de schermen maar is toch (wat mij betreft) 1 van de beste attracties op aarde. Schermen kunnen wat mij betreft echt wel een toffe ervaring leveren. Zolang ze maar goed worden ingezet. Flying Theatres zijn hier ook een duidelijk bewijs van.
De dome ride is een hele andere ervaring dan de attractie die je op de kermis ziet wat in principe hetzelfde doet. De dome ride is dan veel professioneler en sensationeler. Nu, er is wel gehint (en we hebben Garner gespot) naar animatronics. Zou mij niks verbazen als we een kwalitatieve combinatie te zien krijgen die uiteindelijk niet of minder zou werken zonder schermen.
Crowket Is dat een gerucht of is dit ergens anders op gebaseerd?
Dit is gebaseerd op harde bewijzen. In het financiele overzicht is er een flink bedrag overgemaakt naar Lichtensteijn. Wat toch wel duidelijk hint op een samenwerking met Intamin. Er wordt gesproken over max capaciteit en hoogte die aansluit bij meerdere Intamin attracties. For all we know, zijn de eerder genoemde attractietypes wel echt een duidelijk voorbeeld van wat we weten. Daarnaast is er in de wandelgangen (lees andere forumleden die het wel vaker bij het rechte eind hebben) al meerdere keren opgevangen dat het gaat om een ritsysteem wat wij nog niet kennen in de wijde omgeving.
Enfin. Ik denk dat we er toch wel 95% zeker van kunnen zijn dat het desbetreffende ritsysteem besproken is in dit topic. Natuurlijk hebben we nog niks concreets gehoord maar alles hint wel naar de Dome Ride, Ultra Tower of 360 Fly Adventure. Dus dit is gebaseerd op feiten. Niet alleen op geruchten. 😆