Dure animatronic….check.
Moeilijk lange bouwtijd….check.
Hele toffe IP gebruikt….check.
Ok de eerste clips druppelen binnen en met de officiële livestream erbij moet ik mijn verwachting zwaar naar beneden schroeven.
De Iron Man/Tony Stark animatronic ziet er waanzinnig uit, maar daar houd het wat mij betreft ook op.
Dat Iron Man Frans spreekt kijk ik even niet naar, en ik hou ook nog een slag om de arm want het kan door de kwaliteit van het filmpje zijn.
Maar qua beweging is het karakter vrij langzaam en verre van energiek zoals we het karakter kennen uit de films.
Dat alleen de torso en alles daarboven een beetje beweegt snap ik ook, maar we hebben technieken gezien van Disney en animatronics waarbij ik dan denk waarom ze die dan niet bij deze animatronic ingezet hebben.
Meer beweging in de benen had ik wel tof gevonden, en ze kunnen aardig animatronics laten dansen, dan moet lopen toch ook mogelijk zijn?
Want hoe cool zou het zijn als we Tony door een deur omgeven van rook maar ons toe zien lopen en een coole entrance maakt geinspireerd op de film Iron Man 2, dan een beetje zwaait naar het publiek en dan door met de pre-show.
Met wat ik tot nu toe gezien heb ben ik nog niet overtuigd van de potentie van deze refurbishment.