Dean En we hebben EIN-DE-LIJK een datum voor de nieuwe Avenger Campus in Disneyland Paris. Avengers Campus opent op 20 juli 2022. Marvel Avengers Campus opens at Disneyland Paris on 07.20.2022, with the promise to empower guests to take an active role alongside Earth’s Mightiest Heroes and live out their own heroic story. Marvel Avengers Campus is an entirely reimagined universe dedicated to discovering, recruiting and training the next generation of Heroes, right here, right now in Disneyland Paris. Everyone is invited to join the action – teaming up with the Avengers and their allies throughout the land; slinging webs like Spider-Man; flying into space with Iron Man and Captain Marvel; and suiting up and re-fueling in true Super Hero fashion. De website met alle informatie en foto's vanuit Disneyland Paris kan je hier vinden: https://disneylandparis-news.com/en/avengers-campus/
Dean Jailsamer Hmm, dat zou ook nog wel best kunnen. Daar gingen ook even geruchten rond dat men dat van plan was. Wellicht dan nog zonder restaurants?
Pino330 Jailsamer Hoop het ook, het gaat mij toch meer om de characters, het gebied en de attracties. De restaurants in de campus vind ik wel mooi eruitzien, maar het eten spreekt mij niet aan. Dus ik hoop nu nog op een soft opening...
MisterDream Lijkt mij een zeer straffe animatronic 👌👌 Ben benieuwd naar hoe het in het echt zal zijn, maar dat het een serieuze verbetering zal zijn en dan nog eens bomen en dergelijke...toppie !
Pino330 Er komen soft openingen in de week voor de officiële opening. Nou hoop ik nog dat het ook voor "normale" gasten is, zonder abbonement.
Pino330 Apart de Disneyland Paris app geeft deze openingstijden van Avenger Campus aan voor morgen...
Pino330 En welke kraan zien we op het dak staan, dat moet wel de stunttronic kraan zijn. Want de kleine kraan staat oo Mission Equipement.
PowerWave Ik hoop eigenlijk niet dat de stunttronic er komt. Deze zal het eerste jaar werken en erna elke keer een maand na het onderhoud ben ik bang. 😅 Hoe leuk park ik Disneyland Parijs ook vind, betreft dit soort onderhoud is het toch wel een ramp.
Stijngeene PowerWave Ik heb liever wel de stunttronic, ookal zou die vanwege gebrekkig onderhoud niet altijd werken. Beter iets dan niets en zolang de infrastructuur en technieken er liggen, is het alleen maar goed als ze gebruikt worden.
Jailsamer Loopt daar nou een pad naar links? Dit betekend nu al een rondje lopen. Je hoeft dus niet meer terug rchting de hoofd ingang. Handig.
Loekiloeki Jailsamer Dat pad heeft er altijd al gelegen. 😊 Die sluit straks mooi aan op het nieuwe pad richting Frozen.
Convival asuran Ik wilde reageren met “oud nieuws, dit is fake” maar ehhhhh, dit is dus een ander filmpje en hij blijkt legit te zijn 😳
Loekiloeki Convival Deze is inderdaad echt. Maar hij doet het al weer. 😊 Vind het reuze meevallen hoevaak dit mis gaat. Had het vaker verwacht. 😋