ppc-anoniem-1 Cars road trip
Het voelde heel vreemd om eindelijk een nieuw stuk van de studios te betreden. Het gebiedje is best prima voor nu, maar verdiend geen schoonheidsprijs. De attractie was best prima, en de grote scéne blijft tof, maar over het algemeen bleef er 1 woord steken: armoe.
Het mocht zichtbaar niet veel kosten en het is naar mijn mening Disney onwaardig. Hopelijk is dit écht een tijdelijke oplossing voor een paar jaar, want heel veel langer is het behouden hiervan niet waard. Dat was overigens ook aan de wachtrijen te zien. De attractie was bijna de hele dag pracktisch walk-on 5 terwijl je bij alle andere attracties zo’n 25-50 minuten aan moest schuiven.
Persoonlijk vond ik het resultaat beter dan wat ik ervan had verwacht. Het station en het vele groen met de aankleding vond ik nu meer een geheel dan wat het de laatste jaren was. Had er meer in gezeten, vast wel. Maar het kan nu wel nog een paar jaar mee.
Maar ik was er samen met 2 vrienden die deze attractie niet eerder gedaan hadden en zij vonden hem juist allebei erg tof. De Canyon scene blijft toch erg indrukwekkend voor vele en nu met het totale verhaal vonden zij het juist wel een leuke 'toevoeging'. En ditzelfde kreeg ik terug van een andere vriend die voor het eerst in Disney kwam en deze attractie ook echt leuk vond.
Natuurlijk zal hij nu meer opvallen omdat de rest van de studio's nu wat kariger is qua aanbod, maar ik ben blij dat ze hem nog gehouden hebben en vind de term Disney onwaardig toch niet kloppen. Hij is nu meer Disneywaardig dan hij ooit was.