Hjalmar dat Parijs floats voor de parade overkoopt vanuit Japan en aanvult met nieuwe is inderdaad algemeen bekend. In het Magic Kingdom hanteren ze dezelfde werkwijze aangezien ook daar floats uit Japan dagelijks hun ronde maken😃
In Tokyo was Fantasmic een meer dan toffe show. Hopelijk krijgen we in Parijs een aangepaste versie, met het prachtige einde en begin, maar een nieuw middel gedeelte. Een Frozen gedeelte met nummers uit de tweede film, met op de achtergrond het Arendelle kasteel, zou me prachtig lijken 👌
Overigens zet ik trouwens mijn kansen in op een overdag show, net zoals ook Tokyo iedere dag een show op het meer heeft met rondvarende boten. Een stuk realistischer en wellicht ook iets wat de studios beter kan gebruiken. De overname gaat volgens mij ook enkel om de ‘boten’ namelijk, niet de draak e.d. Frozen celebration anyone? ❄️
Een avondspektakel met performers is een extreem hoge kostenpost aangezien in Parijs laat de zon onder gaat. Mocht het in de avond zijn dan gok ik dat dit enkel in kerst- en zomervakanties het geval gaat zijn, twee avondshows heeft het resort in andere periodes niet echt nodig. Bij de verschillende lichtjesparades in het verleden was dit tevens het geval. In de kerstvakantie is het vroeg donker en is er wél animo voor 2 eindshows, daar wordt in mijn ogen prima aan voldaan met de shows voor de tower. Die heeft ook nog maar 1 seizoen gedraaid 😄 Al zal dit plan Parijs kennende wel over vele jaren pas zichtbaar worden...