Marvin Gewoon dat ook groen direct op die façade van de show geschilderd. Zouden ze advies gevraagd hebben aan Walibi? 😅
LuukSky Koop dan gewoon een hoop van die camouflage netten en hang die over de huisjes.. Groen schilderen is ehm tja niet de mooiste optie.
DaltonTerror Naar Disney-normen kan ik moeilijk geloven dat dit volgend jaar gaat opengaan, er moet nog zoveel gebeuren van thematisatie aan alle gebouwen.
Hjalmar Studio D en Route 66 zouden eigenlijk in de zomer klaar zijn, ik gok dat ze dit nu naar de winter hebben doorgeschoven. Opzich begrijpelijk, had denk ik alleen wat eerder bouw ontwikkelingen verwacht bij het station van Route 66.
Jules Vriend_van_de_club Hjalmar Is dit een winkel of een show? Plaatje ziet er tof uit, maar ik heb dit helemaal gemist, dus ben erg benieuwd wat 't is.
Hjalmar Jules het zou een interactieve kindershow zijn met Disney figuren. Vergelijkbaar met de Disney Junior.
20cent Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Dat is een beetje het algemene gevoel dat ik bij de uitbreidingen van de Studios blijf houden, ondanks alle sprankjes hoop zo nu en dan.
Demin Hjalmar Oh wauw, die nieuwe uniforms zien er heel gaaf uit! Hopelijk kunnen we iets vergelijkbaars verwachten van de kostuums van het Marvelgebied in de Studios.
The_Real_Infernape Dennis Ik verwacht eerder operators met een S.H.I.E.L.D. uniform aan, dat zou wel vet zijn.
Hjalmar Dennis ik denk dat je zoals The_Real_Infernape zegt meer in de richting van agents of shield moet gaan denken. Veel leer en strakke pakken :p