Monteurs Action zou al gaan verdwijnen vanaf eind 2020/begin 2021 blijkbaar. Logisch dat ze zo'n grote productie niet meer heropstarten voor een paar maanden. Zeker niet omdat Junglebook Jive nu tijdelijk erin kan. 🙂
Ik ga Monteurs Action zeker niet missen. 15 jaar geleden was de show nog wel aardig, maar over de loop der jaren zijn er zoveel stunts uit gehaald, het was de moeite niet meer waard. De afgelopen jaren heb ik de show 1x gezien, omdat de vriend waarmee ik was hem heel graag wou bezoeken.
Enige jammere is dat er nu nóg meer capaciteit verloren gaat in de Walt Disney Studios. In het najaar moet dan wel Cars Route 66 openen, maar het is maar de vraag of dat gehaald gaat worden. Achteraf hadden ze het wellicht beter plat kunnen gooien met de rest van Backlot, maargoed, dat is achteraf gelul.
Geruchten gaan dat op de plek van het theater uiteindelijk een uitbreiding van Marvel moet komen nadat de rest van het masterplan is uitgevoerd na 2025. Op de conceptarts stond al een wit ongemarkeerd gebouw ingetekend. Geruchten gaan dan ook dat het dezelfde Avengers attractie moet worden als die al aangekondigd is voor California. Maargoed, dat was voor Corona en kan nu allemaal gewijzigd zijn.