The_Bullgod Het park heeft zelf niks bevestigd, maar houd zich volledig stil op dit gebied.
Communiceert dit park normaliter wél goed over zoiets dan?? Als ik terug denk aan de 3 themagebieden die ze momenteel hebben, dan meen ik me te herinneren dat communicatie matig was en ook pas op gang kwam tesamen met de bouw. (correct me if I'm wrong).
Dan zou het (speculatief) natuurlijk wel kunnen dat 3 alsnog Energylandia is en 4 Six Flags Mexico.
Dan lijkt me Cotaland verreweg het kleinste park uit de lijst. Knap dat ze hier mee durven uit pakken, maar ook een slimme zet. Qua marketing kan dit veel goeds doen voor het park. In Amerika is men wel wat gewend qua thrill, maar het concept is voor hun vrij nieuw (en nog uniek). Terwijl de baan in Taiwan eigenlijk veel te heftig is voor de gemiddelde bezoeker. Daar trek je nog veel volk met een groot model Rollerskater, maar de B&M's, Intamin Impulse Coaster en de twee grote Vekoma's draaien er amper.. (wellicht ook vanwege het gebrek aan tussenklasse-achtbanen). Ik denk ook niet dat de gemiddelde Amerikaan Gravity Max kent, dus voor het GP kun je een baan als Circuit Breaker wel écht gaan hypen.