StefanV MrRC misschien handig om even iets meer tekst erbij te doen dan alleen foto's van iemand anders reposten? wat moeten we hier zien?
MrRC The_Real_Infernape Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Ik zal het aanpassen. Maar ik kan deze post niet verwijderen.
Marvin MrRC Je kunt je post gewoon bijwerken zonder nog een extra offtopic reactie te posten en daarmee onnodig dit topic omhoog te houden. Dat is je ook gelukt om de extra info toe te voegen.
Marvin MrRC Het is nog steeds je eigen post waar je dus zelf iets aan kunt doen door deze te bewerken en dat weet je zelf ook. Het enige wat je met deze reactie doet is een extra offtopic post aan dit topic toe voegen, waarbij je ook nog eens lang genoeg mee loopt om te weten dat reageren op een ingreep (zeker op deze manier) ongewenst is.
MrRC Vanaf volgende week wordt er begonnen met grondwerkzaamheden voor Circuit Breaker (CB) Bron : COTA
MrRC hyyyper Gevraagd aan iemand die aan de top staat van COTA via FB messenger. (VP of Operations Themepark of COTA)
MrRC Opbouw van de Tilt coaster tower is begonnen. https://coasterfriends.de/freizeitparkforum/index.php?threads/2024-neuheit-circuit-breaker-tilt-coaster-vekoma-cotaland-circuit-of-the-americas-austin-texas.1225904/post-1269652
The_Bullgod MrRC Opbouw van de Tilt coaster tower is begonnen. Eindelijk..... Maar het ziet er nu al mooi uit, ondanks dat er nog maar net begonnen is. Trouwens waar is die derde tiltcoaster nu naar toe gegaan?
StefanV The_Bullgod Trouwens waar is die derde tiltcoaster nu naar toe gegaan? Even voor de duidelijkheid, zodat ik snap dat we het allemaal over hetzelfde hebben. de "derde" was eigenlijk die van energy landia toch?
Jules The_Bullgod Trouwens waar is die derde tiltcoaster nu naar toe gegaan? Was 't gerucht dat ie in Six Flags Mexico komt niet waar?
Coasterfrenzy Er waren er 4, toch? 1: Saudi Arabia (SFQ) 2: Cotaland 3: Energylandia (is dat bevestigd dat dit niet door gaat?) 4: nooit officieel bevestigd wie dit gekocht heeft, toch?
The_Bullgod Coasterfrenzy 3: Energylandia (is dat bevestigd dat dit niet door gaat?) Het park heeft zelf niks bevestigd, maar houd zich volledig stil op dit gebied. Jules Was 't gerucht dat ie in Six Flags Mexico komt niet waar? Geen idee of dat waar is. We zullen moeten wachten tot het park zelf met het bericht komt of totdat er meer fans echt met bewijs komen hierover.