Ik ben er afgelopen week geweest en ik was verassend positief, niet omdat het geen wat men gedaan heeft nu van hoogstaand niveau is maar kreeg wel het gevoel dat de lijn (festivalisation) die men in gezet heeft consequent heeft doorgevoerd (op de speedzone na).
Het was een zonnige dag, waarin Walibi altijd +2 extra scoort, gezellige sfeer, virtueel wachten rond de 20-30 minuten met uitschieter bij Untamed door 3 afgesloten coaches van 1 uur, personeel was uiterst vriendelijk, toen de kids op de foto gingen met de mascotte van het park kregen ze beide een bon voor een gratis slushpuppy naar keuze, een onwijs interessante paasaanbieding (kinderen 5 euro).
Horroreca 😆 was weer 3 stappen terug wouden bij de kebab toko bij de Crazy River kebab halen (sowieso heb je weinig keuze bij die toko het is of kebab of friet) ontzettend lange rij (was bij de attracties zeer zeker niet lang aanschuiven) om er vervolgens na 15 minuten wachten achter te komen dat men geen broodjes meer had (al ruim 30 minuten) dus je kon geen kebab bestellen wat voor behoorlijk boze reacties in de rij en aan de kassa zorgde.... zet dan een bord of medewerker neer zodat je niet voor niets in de rij staat.
De Crazy River zelf, tja het is nu niet bepaald een "verbouwing" waar je veel verschil merkt, ik heb zelfs het idee dat de zgn Truus uit Delft niet eens door heeft dat men hier iets gedaan heeft, in mijn ogen dus zonde van het geïnvesteerde geld.
Gezien de budgetten die men momenteel krijgt vrees ik dat wat men nu doet het maximale is wat men er uit kan halen, en met deze middelen doet men dat op de Crazy River na in mijn ogen best goed, ik hoop dat Walibi de kans krijgt om zich te profileren en er een unieke attractie (liefst meerdere in een gebied) bij de oude kartbaan gaat krijgen, gezien men het plan heeft dat men winterrond open wil zou ik gaan voor een indoorcoaster zoals VanHelsing oid.