Azmidiske Persoonlijk vind ik het thema van een slachthuis eigenlijk niet bijster origineel, gezien het vrij dicht ligt bij een slagerij, wat als thema al vaker gebruikt is. Zo opende vorig jaar in Bobbejaanland Texas Butcher (https://halloween.bobbejaanland.be/spookhuizen/texas-butcher/) en heb je in Movie Park een vergelijkbaar huis.
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe ze dit voor de rest inkleden: gaan ze voor een steriel en verlaten gevoel, een bebloed en chaotisch en vuil gebouw met overal lijkresten, ze kunnen wel meerdere richtingen uit gaan.
Komt het enge van jumpscares, of van de sfeer die neergezet wordt? Ik zou iets heel theatraals wel leuk vinden aan het begin en iets heel atmosferisch.
Het unieke lijkt hier te zitten in de manier hoe je er in rondgaat, en daar ben ik wel benieuwd naar. Vraag is vooral ook hoe comfortabel zo'n ritsysteem zal zijn en hoeveel controle er inzit qua snelheid (is het automatisch en past de snelheid zich aan, of is het een systeem op basis van zwaartekracht, met het risico dat je sommige scenes vrij snel voorbij kan zoeven).
Ik ben benieuwd naar de uitwerking, want het kan leuk uitpakken en een unieke ervaring geven. Hoop gewoon dat dit niet extreem duur wordt om te doen.