mikeee Ja het is mogelijk dat er opstopping plaats kan vinden, al is de parkeerpromenade wel te verbreden door de rijstroken erbij te betrekken. Maar ik zou persoonlijk ook liever mijn eerste plan (Kapitein_Van_Der_Decken) uitgevoerd zien worden. Ik heb het idee enkel gebaseerd op het feit dat de Efteling (tijdelijk?) de wandelwagenverhuur en toilet langs de parkeerpromenade plaatst, die voor mijn gevoel op een rare plaats komen te staan en daaruit het idee kwam dat de Efteling zelf misschien wel een 'uitrijk' wilt bouwen langs de parkeerpromenade (waar ikzelf toch een beetje enthousiasme van kan worden).
Qua loopbanden denk ik niet, want ten eerste zou dat een heel lang traject moeten worden, ten tweede is het met het natte klimaat in Nederland de kans groot dat de loopbanden om de drie dagen weer kapot zijn en dan is een pendeldienst veel betrouwbaarder. Bij loopbanden ben ik altijd een beetje huiverig voor toestanden zoals op Station Den Bosch, waar het eerder uitzondering is dat de meerderheid van de roltrappen het doen. Zelfde geldt voor de jaarbeursplein in Utrecht, waar de gemeente in 4 jaar tijd al €800.000,- uitgegeven heeft om de buitenroltrappen werkend te houden en ze weer vervangen dienen te worden, omdat ze steeds stuk gaan. Dan ga ik liever met een pendelbusje dan dat je zelf moet wandelen over stilstaande loopbanden.