Eftelflags Wat een zuurheid over deze stijl. Goh, je mag het leuk vinden of niet. Maar ik zit wel ik kamp 'geinig'. Ziet er leuk uit.
Ik vind de vormgeving erg leuk... Voor Europa-Park, Dippiedoe of Tripsdrill. De Efteling straalt vrijwel altijd een bepaalde luxe uit. Dat mis ik vooral in deze stijl.
Eftelflags Al die installaties overal, dat geld kan toch gewoon anders besteed worden denk ik persoonlijk.
Ik neem aan dat ze voornamelijk de huidige parkmuziekboxen gebruiken?
Eftelflags Het voelt een beetje alsof de brainstorm op kantoor fantastisch was en dat de plannen best leuk klonken, maar dat door alle bezuinigingen het net niet is geworden. En dat is wel een tikkeltje jammer. Doe het goed of niet.
Ik heb dat de laatste tijd vaker bij de Efteling en dat is erg jammer. Hopelijk wordt er niet te veel bezuinigd op Alice in Wonderland. Ik snap dat het budget door COVID19 allemaal wat anders besteden moet worden, maar zoals een medewerker terecht tegen mij zei: "Ze hebben wel geld voor een hotel, feestjes in het park en de vervanging van het Spookslot, maar het personeel krijgt vaak geen contractverlenging of een vast contract door bezuinigingen". Geen wonder dat het personeel dan zuur is tijdens zo'n moment en niet meedanst.