Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik ben eigelijk minder enthousiast. Ja, er is een flinke upgrade buiten geweest en dat juig ik enorm toe. Het hele buitengebied ziet er beter uit en met de toevoeging van bomen, nieuwe looproutes en het plaatsen van de Wunderball is er iets meer leven in dit gebied. En ook dat de bomen nog gaan groeien en dus de loods wat meer uit het zicht nemen snap ik wel.
Tegelijkertijd kijk ik nog steeds naar een lelijke lift-hill toren waar precies niets aan is gedaan. Hopelijk gaan ze dit nog oppakken. Je vaart naar binnen/buiten via flappen die gewoon in de supermarkt hangen. En er is binnen eigenlijk niets gedaan. Ok. De wachtrij is wat anders aangelegd en er zijn wat kerstbomen tussen geplaatst. Ja. Het is allemaal een verbetering. Maar echt 'plussen' is het niet. Ik vind het behoorlijk underwhelming.
Ik snap ook echt dat men niet het geld of tijd heeft om alles in 1 keer te doen. Maar ik had op zijn minst wel verwacht dat we iets van storytelling nu zouden zien. Maar ook dat is niets. Er is eigenlijk buiten het buitenvaarstukje niets opgeknapt aan de rit zelf. En dat is eeuwig zonde. Zelfs het station is nog lelijk en ook het binnenvaarstuk is saai.
Nee, dit is geen upgrade zoals we hebben gezien bij de Maximus Blitz Bahn.