mikeee Ik had dan toch nog iets langer gewacht en ervoor gezorgd dat het wel helemaal af was.
Als fan heb je dat natuurlijk het liefst, maar als je vanuit het perspectief van het park kijkt snap ik heel goed dat ze het aanbod zo volledig mogelijk willen hebben voor de vakantieperiode. De gemiddelde gast gaat er waarschijnlijk meer over vallen dat het niet open is dan dat het nog niet helemaal af is, voor zover ze überhaupt door hebben dat het vernieuwd is.
mikeee Opvallend dat daar links onderin ook een huisje te zien is, een horecapunt? Die moet op dit moment nog gebouwd worden.
Er was al eerder op de bouwfoto's iemand die daar een betonplaat met uitstekende toevoerkabels had ontdekt, dus daar lijkt het wel op. Benieuwd of ze daar nog speciale zaken gaan verkopen die bij het thema passen, of dat het een standaardaanbod wordt.
Progress maar ik neem aan dat je hem voor dat bedrag zo vaak als je wil door de baan kan laten rollen?
Zo hebben ze het in ieder geval gecommuniceerd, en dat lijkt me voor henzelf ook het verstandigst. Immers, hoe vaker zo'n bal gebruikt kan worden, des te sneller papa of mama de portemonnee trekt. 😉
Ik begreep uit de laatste themetalk-aflevering trouwens dat de area-loop voor het buitengebied ook is opgenomen. (weer verzorgd door die Maurice & een kompaan, net zoals het Halloween-vuurwerk) Het schijnt een aangepaste versie van de binnenmuziek te worden.