Maar om nog even te speculeren over de verwachte openingsdatum:
Het gebied ziet er echt al uit alsof het af is, ook buiten, en ik geloof ook wel dat er met man en macht gewerkt word om het open te krijgen! Al zouden ze het buiten gedeelte alleen al opengooien voor fatsoenlijke routing tijdens drukke dagen, om nu vanuit Troy naar Land van Toos of Wunderwald te gaan, ben je gewoon ontzettend lang onderweg.
Zelf ben ik eens op locatie geweest in Amsterdam waar wij 200 keukens op moesten leveren, het was een grote puinzooi een dag voor oplevering, en raad eens, een dag later was het brandschoon, je kon er van de vloer eten.
Maar als ik dan kijk naar binnen bij Expedition Zork, de wachtrij is af, maar er staat nog een houten constructie in de vorm van een huis, dat is nog helemaal kaal, de tenten zijn niet eens af en gedecoreerd, terwijl ze wel spreken over
”Nostalgische tv schermen, waarop je instructies krijgt en toegesproken word door dorpsbewoners, met slingerpaden langs stoere elementen.”
En er zou ook nog houten wandbetimmering komen was op de schets te zien.
Ik ben benieuwd, natuurlijk is er ook gesproken (geruchten) dat ze opengaan in testfase, waarbij niet alle scenes compleet zijn, maar ik hoop wel dat het een beetje netjes is en niet half werk!
Ik heb er in ieder geval zin in!