Wauw wauw wauw! Wat een vorderingen, het ziet er erg tof uit. Zeker in de zomer op warme dagen zal dit een prima gebied zijn om te vertoeven. Wellicht nog wat extra horeca toevoegen in de vorm van een kraampje en het is helemaal af.
Ik snap de discussie van de loodsen niet goed, op de foto lijkt het inderdaad wat storend aanwezig. Maar wanneer je zelf daadwerkelijk als bezoeker rondloopt kijk je vanuit een heel ander perspectief en zal het veel minder opvallen. Natuurlijk blijf je nog een deel zien, maar ik denk dat het op deze manier wel prima gecamoufleerd wordt, wat de komende jaren door de begroeiing van de bomen alleen nog maar meer wordt. De hele zijkant van de hal decoreren kost gewoon te veel geld, wat je veel beter kunt besteden.
Benieuwd naar de verdere uitwerking van de binnenwachtrij, wel leuk dat er in ieder geval net als bij de Blitz Bahn genoeg te zien is. Ik hoop nog steeds dat ze de binnenkant van de hallen eens echt gaan verduisteren en veel meer gaan spelen met licht. Daardoor kun je juist de details uitlichten die gezien mogen worden en valt het veel minder op dat het een hal is. Of daadwerkelijk extra bomen toevoegen in de hal zodat je echt kunt spreken van een ‘Wunderwald’, alleen weet ik niet of dat wel kan met echte bomen.