Iets in mij zegt dat de rehab van Expedition Zork niet het enige is wat Toverland voor het Wunderwald in petto heeft. De teaser pagina heet ‘Maximus Bauhaus’ wat suggereert dat we (in de nabije) toekomst nog meer uitvindingen van hem gaan zien. Wellicht in de vorm van Boosterbike die een update krijgt?
Het zou leuk zijn als de binnenkant van de hal wordt aangekleed. Alleen al het verduisteren van de ramen en spots ophangen zal al een groot verschil maken. Wellicht de ondersteunde pilaren aankleden in de vorm van bomen, en al snel hangt er echt een sfeer alsof je je in een Oostenrijks dorp waant.
Toen ik afgelopen jaar in Toverland was merkte ik dat die hallen echt nog wel populair zijn. Met name het horeca punt is tijdens de lunch enorm druk, zorgt er tegelijkertijd wel voor dat het wat luidruchtig is allemaal. Ook merk je echt wel een verschil qua infrastructuur met de rest van het park. De paden zijn een stuk smaller, dat mag echt wel verbeterd worden. Misschien enkele speeltoestellen verwijderen voor een betere doorstroom.