The_Real_Infernape Ze weten er op YouTube ook wat van te maken. Ze hebben teasers gemaakt voor het feit dat er merchandise komt
Dream_wizard Zullen ze hebben gekeken naar andere openingen zoals Voltron en hoeveel mensen kijken voor de opening naar dit filmpje? Vind het wel een goed initiatief
Quefox_ Dream_wizard hier is best wel over nagedacht. Als dit net zo goed werkt als het klinkt, voorzie ik een van de meest vlekkeloze openingen ooit. Nu nog die informatie aan de man brengen. Het moet niet heel moeilijk zijn iedereen met een ticket/reservering een link naar de video per e-mail te sturen.
scagen Philosopher blijf het zonde vinden. Zoon hoogte, zoon first drop! En dan 4 hopjes en het is klaar. Hier had zo veel meer in gezeten.
Jules scagen Ik zeg dit ook vaak, maar dan denk ik aan Stormrunner en Hersheypark en hoe episch die de remmen in vliegt na een halve minuut gekkenwerk en dan kan ik toch mee leven. Wat ik hier zie is toch wel sterk, al is 't, jawel, wat kort.
QDude24 Eftelflags Ik iig wel 😛 Maar het meest jammere van deze baan is voor mij toch de minimale thematisatie. Dat is helaas iets wat je steeds vaker ziet bij volledig nieuwe attracties in Merlin parken. Maximus in Legoland Deutschland heeft ook een loods als station.
scagen Eftelflags alleen over red Force 😉 maar die banen proberen dan ook niet meer te zijn dan een sterke lancering met een hoge top hat. Deze baan heeft nog ontzettend veel snelheid over waar ze nog ontzettend veel mee hadden kunnen doen, wat ze in de Fontein splash er uit halen met trimbrakes.
Coasterfrenzy Jules Toch vond ik stormrunner wel een extreme anti-climax.. Vooral omdat hij naar een aardige hoogte klimt en dan een flinke drop maakt om direct die remmen in te klappen. Dat doet Hyperia zo te zien niet, dus dat lijkt me dan wel een wat betere totaalervaring te geven.
Dream_wizard Ben heel benieuwd naar die ourbankend bocht, nu is de baan nog kort op beeld, maar hoe is het als je erin zit? Daar trek ik liever de conclusie uit
Hjalmar Als ik de wachttijden app moet geloven staat er momenteen 290 minuten wachttijd voor Hyperia.
JerryBubbles Hjalmar iemand op twitter doet er 3+ uur over om maar in de echte wachtrij te komen dus ik geloof het
luc136 Waarschijnlijk 80% van de trein vullen met Fastpasses 😅 Blijft een Merlin-park. Goed verdienen wel, die krengen kosten £20 per stuk zie ik voor één ritje Hyperia. En met 5u wachttijd gaan ze natuurlijk als warme broodjes.
broodje123 luc136 De Hyperia fasttracks zijn wel beperkt, dus ze lijken hier wel iets netter in te zijn geworden. Ben blij om te zien dat de opening hier goed geregeld was, een stuk beter dan bij Voltron. Gigantische extended queue met schaduw, horeca en entertaiment.
Loekiloeki luc136 die krengen kosten £20 per stuk zie ik voor één ritje Hyperia. En met 5u wachttijd gaan ze natuurlijk als warme broodjes. Ik zal dit nooit snappen. Kom gewoon wat later in het jaar als het een stukje rustiger is. 😛