Coasterfrenzy Vooral het begin van "De bocht" gaat hij nog sneller doorheen dan ik verwacht had. De volgende inversie gaat dan weer tergend traag.. en dat is hier een goed ding (denk ik).. Damn!, Dat zijn toch wel een paar seconden dat je aardig op je kop hangt.
CoasterAnne Echt absurd met hoe veel snelheid je door de twist in de first drop gesleurd wordt! Onvoorstelbaar. 😯
Brams Hyperia is weer aan het testen. De lifthill gaat met een heel goed tempo omhoog. Hierdoor is de algemene snelheid nu ook een stuk hoger
Taronco Nee je merkte het misschien nog even in het eerste element maar daarna pakt hij het met redelijk dezelfde snelheid weer op. Denk dat het vooral aan de wielen van de trein ligt.
Slalamander Het park heeft zelf ook een video online gezet met meer hoeken. De overgang van de baankleur valt wel heel erg op, maar voor de rest ziet dit er toch wel heel gaaf uit. De inversies zien er in ieder geval heerlijk uit, en de first drop zie ik ook wel een goede slinger geven. Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van rijders.
Niek Je had de video geëmbed vanaf de laatste 2 seconden. Da's niet handig, dus dat heb ik even gefixt 😉
Hjalmar Ik zit momenteel in Terminal 5 van Heathrow en Hyperia is zichtbaar vanaf de luchthaven. Stealth is wel echt zoeken. 😬
Hjalmar Die wachtrij is wel een keuze zeg, je loopt letterlijk door een kooi heen. Net zoals bij veel andere attracties in dit park sta je weer voluit in de warme zon of een volle regenbui.
The_Real_Infernape Ze weten er op YouTube ook wat van te maken. Ze hebben teasers gemaakt voor het feit dat er merchandise komt
Dream_wizard Zullen ze hebben gekeken naar andere openingen zoals Voltron en hoeveel mensen kijken voor de opening naar dit filmpje? Vind het wel een goed initiatief
Quefox_ Dream_wizard hier is best wel over nagedacht. Als dit net zo goed werkt als het klinkt, voorzie ik een van de meest vlekkeloze openingen ooit. Nu nog die informatie aan de man brengen. Het moet niet heel moeilijk zijn iedereen met een ticket/reservering een link naar de video per e-mail te sturen.
scagen Philosopher blijf het zonde vinden. Zoon hoogte, zoon first drop! En dan 4 hopjes en het is klaar. Hier had zo veel meer in gezeten.
Jules scagen Ik zeg dit ook vaak, maar dan denk ik aan Stormrunner en Hersheypark en hoe episch die de remmen in vliegt na een halve minuut gekkenwerk en dan kan ik toch mee leven. Wat ik hier zie is toch wel sterk, al is 't, jawel, wat kort.
QDude24 Eftelflags Ik iig wel 😛 Maar het meest jammere van deze baan is voor mij toch de minimale thematisatie. Dat is helaas iets wat je steeds vaker ziet bij volledig nieuwe attracties in Merlin parken. Maximus in Legoland Deutschland heeft ook een loods als station.
scagen Eftelflags alleen over red Force 😉 maar die banen proberen dan ook niet meer te zijn dan een sterke lancering met een hoge top hat. Deze baan heeft nog ontzettend veel snelheid over waar ze nog ontzettend veel mee hadden kunnen doen, wat ze in de Fontein splash er uit halen met trimbrakes.
Coasterfrenzy Jules Toch vond ik stormrunner wel een extreme anti-climax.. Vooral omdat hij naar een aardige hoogte klimt en dan een flinke drop maakt om direct die remmen in te klappen. Dat doet Hyperia zo te zien niet, dus dat lijkt me dan wel een wat betere totaalervaring te geven.