Momenteel ben ik het een en ander aan het onderzoeken betreft social media platforms. En ik merk dat er steeds meer theme park related Discord servers ontstaan. Nu ben ik benieuwd welke er allemaal zijn en wil ik er even een overzichtje van maken, puur informatief. Daarom ga ik er geen invite links bij plaatsen omdat dit anders richting reclame/promotie gaat. Wel laat ik weten via welke online weg je kan joinen mocht je dat willen. 😄
Openbaar toegankelijke theme park related Discord servers:
Nederlandstalig:
- After Park Lounge (Europa-Park en eigen podcast gerelateerd; invite link via het Twitter account: AfterParkLounge);
- Backseaters (invite link via website Backseaters); NEW
- Bellewaerde (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Bellewaerde of Walibi);
- Chill Thrills (invite link via website Chill Thrills);
- DavincstyleGames (één kanaal genaamd pretparken; invite link via Twitch kanaal DavincstyleGames);
- Efteling community (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Efteling); NEW
- Efteling Discord (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Efteling);
- Niels Kooyman (invite link via de recentste video's op het gelijknamige YouTube Channel);
- pieterleebooij (invite link via Twitch kanaal pieterleebooij);
- PretparkFans (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Walibi);
- Pretparkfans (invite link via);
- Scare Discord (scare- en halloween(park)events gerelateerd; invite link via website ScareZone);
- Theme park fans (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Efteling);
- Twinkelkoorts NESTserver (momenteel géén werkende invite link via YouTube kanaal Twinkelkoorts)
|-->(server is omgedoopt naar Pretparkgekkies! maar er is geen openbare invite toegang te vinden);
- Walibi Community ((invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Walibi);
- Walibi's Resort (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Walibi); NEW
Engelstalig: (Deze houd ik niet meer bij of ze nog bestaan of niet.)
- Airtime Thrills (invite link via YouTube kanaal Airtime Thrills);
- Coasterpedia and Tilt-A-Wiki (invite link via website Coasterpedia);
- Disney Parks Fandom (invite link via discord.me);
- Disney Parks & Chill (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Disneyland);
- Disney Parks Discord (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Disneyland);
- NoLimits Central (één kanaal genaamd themeparktalk; invite link via website NoLimits Central);
- r/WaltDisneyWorld (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord theme park);
- SEEKING THE THRILL (invite link via website SEEKING THE THRILL);
- Six Flags Over Discord (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Six Flags);
- The Coaster Bot Discord (invite link via YouTube kanaal Coaster Bot);
- Theme Park Fan Club (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord theme-parks);
- Theme Park Music Discord (één kanaal genaamd Theme-parks; invite link via YouTube kanaal Theme Park Music);
- Theme Park Stop (invite link via YouTube kanaal Theme Park Stop);
Franstalig: (Deze houd ik niet meer bij of ze nog bestaan of niet.)
- Coasters World (invite link via YouTube kanaal Coasters World);
- DeanrellCoaster (invite link via YouTube kanaal Deanrell);
- Disneyland Paris [FR] (invite link via disboard.org gevonden via zoekwoord Disneyland);
- Disneyland paris club (invite link via disboard.org; gevonden via zoekwoord Disneyland);
- Disneyland Story (invite link via disboard.org; gevonden via zoekwoord Disneyland); NEW
- The Society of Explorers and (invite link via disboard.org; gevonden via zoekwoord Disneyland); NEW
Meertalig: (Deze houd ik niet meer bij of ze nog bestaan of niet.)
- A Coaster Discord Server (veel Nederlands, maar Engels, Frans, Duits en Zweeds kan ook; invite link via YouTube kanaal RollerCoasters);
- Europa-Park lounge (zowel Frans, Duits en Engels; het Franse deel is tot nu toe als enige actief; invite link via discord.me);
Dus volg jij nog andere, leuke interessante theme park related Discord servers, laat maar weten hieronder. ⬇️ Dan voeg ik ze mogelijk toe aan bovenstaand lijstje als ze interessant en actief genoeg zijn.
Last updated: 3 februari 2024 om 21:52