Gegroet mede pretpark liefhebbers!
Mijn naam is Steve Johnson en ik ben al jaren lang gek van achtbanen. Ik heb door de jaren heen hier eigenlijk 'niks' mee gedaan en ook nooit contact opgezocht met mede pretpark gekkies.
Tot op de dag van vandaag ben ik een (klein en beginnend) Discord server begonnen! Voor de mensen die niet weten van Discord is; het is een online chatting platform waar je heel makkelijk kan (duh) chatten en praten met elkaar. In al mijn jaren dat ik mijzelf al op Discord bevind ben ik eigenlijk nooit een server tegengekomen speciaal voor mensen met deze passie. Ik heb dat idee dus onder handen genomen en de eerste stap gezet om (hopelijk) een vriendelijke en mooie Discord community te bouwen!
Wat kun je allemaal doen op deze server?
- het aller belangrijkst en leukst; chatten met mede pretpark liefhebbers, ben je bijvoorbeeld in de Efteling en wil je iets delen? Of dit nou een vraag is of gewoon een leuke foto. Stuur een berichtje via de Discord app en wie weet reageert er wel iemand binnen no time!
- pretpark-updates voor parken in Nederland en evenementen zoals Halloween!
- Tips en tricks voor als je naar een park gaat zoals 'wacht tot de middag met die achtbaan doen want dan ....'
Als je het helemaal niks lijkt, ook natuurlijk geen enkel probleem, het moet vanuit jezelf komen en niemand kan het forceren. Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden als je even komt kijken en misschien wel blijft hangen!
Groetjes Steve
Link naar de server: https://discord.gg/k4NHvTuh
PS: deze link vervalt na 7 dagen, wil je de server joinen maar lukt het niet meer? Stuur mij dan een persoonlijk berichtje of reageer even hieronder!