1 bericht is samengevoegd vanaf Rulantica uitbreiding 2022.|1 berichten zijn samengevoegd vanaf Rulantica uitbreiding 2022.

Apart er staat geen nieuwe attractie/glijbaan op de nieuwe park plattegrond...maar het moet wel de mackrides attractie worden. We kunnen wel 2 nieuwe dingen naast Snorrie's Strand zien en een beachvolleybalveld.

Bron: Europa Park App

Pino330 Apart er staat geen nieuwe attractie/glijbaan op de nieuwe park plattegrond...maar het moet wel de mackrides attractie worden.

Vaak wordt de plattegrond weer geüpdate als de nieuwe zaken daadwerkelijk open gaan. Een app is natuurlijk makkelijk te updaten.

SynVox218 Ja dat klopt, dan komt waarschijnlijk daar de MackRides attractie en bij Snorrie's Strand een kleine uitbreiding.

Ik heb de oorspronkelijke bouw en plannen niet gevolgd, dus vroeg me af, wanneer Rulantica helemaal af zou moeten zijn?
      Want als je de plattegrond van Hawer op twitter bekijkt, moeten ze nog wel erg veel bouwen als echt alles gerealiseerd gaat worden.

maramsp Helaas klopt deze plattegrond waarschijnlijk niet meer... het hele tijdproces is nooit echt bekend gemaakt. De openingsdatum van de MackRides attractie is ook nog niet bekend gemaakt, meestal bewaren ze de openingdatum tot het laatste moment.

Volgens Loopings wordt het een Twist n Splash. Altijd gek gevonden dat ze nooit logflumes, rapids, splash battles of dit soort attracties in waterparken hebben gebouwd. Hopelijk volgen meer van dit soort toevoegingen, geplust om ze extra nat te maken 😉

Weet niet meer welk waterpark het was, dacht noah's ark, maar daar staat een super splash achtige zaak.
        En in dat waterpark met die parel in abu dabi staat een rollersoaker 🙂

maramsp Yas Waterworld heeft geen rollersoaker maar een Splash Party. Jij bedoelt een Setpoint Swing Thing, zoals in Hershey voordat deze gesloopt werd. Momenteel staat er geen enkele meer die nog met water werkt in een pretpark.

Inderdaad, mijn fout.
          Dacht dat splash party en rollersoaker hetzelfde waren, en welliswaar hetzelfde concept, maar verschillende bouwers.
          Maar goed, nogmaals voor zover ik weet staat er in noahs ark een supersplash.
          En heb as we speak even gekeken, en inderdaad, er staat iets dat op een supersplash lijkt genaamd flash flood.
          Maar kan niet vinden of dit inderdaad een echte supersplash is, of een kopie

maramsp Maar kan niet vinden of dit inderdaad een echte supersplash is, of een kopie

Je bedoelt de Shoot the Chute, dat is geen achtbaan 🙂

Maar ik snap wat je bedoelt hoor, mogen meer attractieparken/ waterparken doen een interactieve water attractie plaatsen.

7 dagen later

Vanmorgen was de persconferentie van Europa-Park voor de start van het nieuwe seizoen waarbij de naam van deze nieuwe Mack Twist'n'Splash bekend is gemaakt. Hij gaat Heligvända heten! Ook werden de eerste concept arts gepresenteerd:

Bron: Europa-Park Sprecher op Twitter

Overigens wordt Rulantica niet alleen uitgebreid met deze Twist'n'nSplash. Ook het Snorri Strand wordt uitgebreid met twee kinderglijbanen, een mini glijbaan en een nieuw speelgebied!

Het was natuurlijk al bekend dat aan het 4 sterrenhotel Krønasår 11 extra suites toegevoegd zouden worden. Vandaag werd bekend gemaakt dat er ook een infinity pool gaat worden toegevoegd voor de hotelgasten met uitzicht op de Seepromenade.

Bron: (nogmaals) Europa-Park Sprecher op Twitter

Marvin heeft de titel veranderd naar Rulantica 2022: Twist'n'Splash, Kindergebied- en hoteluitbreiding .

Wat een toffe uitbreidingen weer, echt heel goed bezig! En dan aankomende winter nog een nieuwe glijbaantoren. 😎

Marvin Wauw, ik ben fan hoor! Heerlijk ontwerp is dit. Ik ben geen fan van draaiende attracties, maar deze wil ik toch wel uitproberen.

Ik vind zo'n Mack Twist'n'Splash trouwens wel echt goed op zijn plek als attractie voor een zwembad ook. Ik sla ze in pretparken steevast over omdat ik er een hekel aan heb om zo nat te worden en dan de hele dag nog rond te moeten sjouwen in een park. Dit wordt de eerste waar ik zonder nadenken in zou stappen op een mooie dag 😁