Pino330 Op dit uitbreidingsplan van Rulantica kan ik wel iets zien van een eventuele 'Twist and Splash' attractie, ik heb hem genoteerd met een rode cirkel... ik ben benieuwd! Bron: Hawer (Twitter)
SynVox218 Pino330 Ik vraag me af in hoeverre deze plattegrond en de foto's de echte situatie beschrijven. We zien op de plattegrond geen svalgurok en eatranalin en yullbe. Daarom denk ik dat de situatie inmiddels verandert is. De tweede foto is duidelijk de kop van svalgurok. Ik verwacht dat deze foto's niet meer up-to-date zijn. Dat neemt niet weg dat het hele mooie foto's zijn!
Eftelflags Slimme suggestie. Volgens mij een ideale zomerse attractie in een waterpark. En ze kunnen dat ding direct promoten bij hun klanten. Slim!
Dream_wizard Leuk een twist en splash, je wordt echt zeikerwaternat in die dingen dus dat zit wel snor.
Pino330 Dit gebied moet ook nog gebouwd worden, het lijkt op een gethematiseerde sauna en een splash house net als Svalgurok... Bron: Looopings.com
Pino330 Het ziet er ook weer prachtig uit, ik kan niet wachten totdat er meer bekend wordt gemaakt/gebouwd.
SynVox218 Pino330 Nee dit is een binnen gebied. Svalgurok ligt recht achter het buitenbad. Ongeveer tussen het huidige buitenbad en de rode circel die getekend is op de 1e plattegrond. Er zal nog wel een kern van waarheid in zitten, maar een exacte uitvoering van deze plannen gaat niet gebeuren.
Pino330 Deze grote glijbaan toren staat ook gepland, er komen 3 nieuwe attracties in. Één er van wordt een 8 baans RallyRacer van ProSlide. In de toren komt ook ruimte voor een Sauna + Welness... Bron: parkerlebnis (twitter)
Pino330 Rulantica bestaat vandaag 2 jaar, het is vandaag een mooie dag om de uitbreiding bekend te maken...
Michael Zojuist plaatste Michael Mack op Twitter een afbeelding die de volgende buitenuitbreiding voor Rulantica aankondigt!
Pino330 Apart er staat geen nieuwe attractie/glijbaan op de nieuwe park plattegrond...maar het moet wel de mackrides attractie worden. We kunnen wel 2 nieuwe dingen naast Snorrie's Strand zien en een beachvolleybalveld. Bron: Europa Park App
SynVox218 Pino330 Apart er staat geen nieuwe attractie/glijbaan op de nieuwe park plattegrond...maar het moet wel de mackrides attractie worden. Vaak wordt de plattegrond weer geüpdate als de nieuwe zaken daadwerkelijk open gaan. Een app is natuurlijk makkelijk te updaten.