Vraagje. Wat is jullie idee hier over?
Spookslot valt nu officieel in 'Anderrijk'. Als je naar de afbeelding hieronder kijkt, zie je hierop 'Fantasierijk' in paars aangegeven.
Wat nou als ze het Spookslot helemaal zouden afbreken en iets bouwen dat helemaal past bij 'Fantasierijk' (of in het thema Pardoes/Planeet Symbolica) en met de mogelijke aankondiging van het nieuwe hotel op het Dwarrelplein. Iemand zei in dat topic dat het nieuwe hotel best eens in de stijl gebouwd zou kunnen worden van 'Hartenstad' zoals in het verhaal over de planeet 'Symbolica'. Dus het Dwarrelplein komt er uit te zien als 'Hartenstad'. Het hotel zou dan tevens de toegangspoort worden naar Hartenhof (Symbolica) en je bewandeld een lange laan (Pardoespromenade) richting het Kasteel (Symbolica). Ergens hoop ik gewoon dat het Spookslot dan betrokken wordt bij 'Fantasierijk', maar dan in een andere vorm en een heel nieuw ontwerp.
Vooralsnog hoop ik niet op een attractie maar eerder een parkshow. Bijvoorbeeld een arena dat helemaal bij 'Fantasierijk' past. Want naast Raveleijn en het kleine theater in het sprookjesbos, mis ik wel iets wat de drukte uit het park kan wegnemen. Ik mis gewoon wat in het centrale punt van het park wat 'Fantasierijk' is. Dus wat mij betreft mogen ze het Spookslot afbreken en iets passends maken dat betrokken wordt bij 'Fantasierijk'.