Ik probeer er niet omheen te draaien, ik zeg alleen:
ppc-anoniem-2 Ik krijg bij de layout en de voorlopige footer plaatsing een B&M Hyper idee bij
Ik kan de zin even voor je ontleden, maar ik zal hem nogmaals uitleggen, als ik die laout zo zie, met de langgerekte layout en de turn around die doet lijken op een klassieke overbanked turn en dan rond het stationsgebied een stukje spaghettibowl zoals je ziet bij een Mako. Hier staat alleen dat dingen daarop lijken.
Ik heb de definitie even opgezocht op vandale.nl
lij·ken (leek, heeft geleken)
1
overeenkomst hebben met: de oudste zoon lijkt op hem; dat portret lijkt niet; dat lijkt nergens naar is helemaal niet zoals het hoort
2
(koppelwerkwoord) in schijn zijn: heel wat lijken eruitzien als iem. of iets van enige betekenis
Sorry, ik had daar misschien een smiley achter moeten zetten. Even goed, probeer je nu de eerste zin te negeren qua opbouw en op de tweede zin zout te leggen, een beetje gênant begint het wel te worden.
The_Real_Infernape Als het geen family attraction was, had dat niet op de tekening gestaan.
Daar trek ik je echt heel erg in twijfel, maar goed, meningen mogen hierin verschillen. Ik denk zolang je technische details kloppen met betrekking tot wat je gaat bouwen in je aanvraag en je eerlijk bent over wat er gaat gebeuren dat je daarnaast je project iedere naam mag geven die je wil. En ja, de kans is redelijk dat dit een familie ride wordt maar goed, ik heb wel gekkere from sketch to reality zaken gezien. Naar mijn idee hoeft de projectnaam niet te kloppen bij de verwachtingen, zolang de gegevens in je aanvraag wél kloppen, dat is het enige dat ik wil zeggen en ik zal het blijven herhalen.
Kijk alsjeblieft even in de spiegel man 🙂
Ik laat het hierbij, je mag alles uit mijn posts halen wat je wil, ik zal het gerust nog een keer proberen uit te leggen maar als je er dingen in wil blijven zien die er net staan dan kan ik daar ook weinig aan doen.