Supertof dat jullie weer zo'n trip organiseren!
Ook een interessante parken-set. Ik ga even kijken of ik dan kan (tegen die tijd ben ik afgestudeerd en heb ik als het goed is een baan, dus even kijken hoe het qua vakantie nemen enzo dan uit gaat komen natuurlijk). Ook even kijken hoe het gaat zitten met andere vakantie-plannen.
Kijk, als ik hem zou organiseren zou ik Blackpool meenemen, maar jullie organiseren hem, en dan is het helemaal terecht dat jullie nemen wat jullie willen bezoeken, en dan gewoon kijken wie er mee wil 😉.
Enne, aan de rest, houd er rekening mee dat, ook al klinkt het als ver weg, het voor-regelen van dingen als hotels, busroute, contact met parken enzo meer tijd kost dan je verwacht; met 90 man moet je ineens hele andere dingen gaan regelen dan met z'n twee-en.
En het zou me ook niets verbazen als er al contact met de parken geweest is en dat Paultons een tof aanbod gedaan heeft.
Plus, je gaat met deze busreizen niet puur mee voor de precieze parken, maar meer voor de supergezellige sfeer 🙂. Want een weekend lang uitgelaten worden met een groep van de grootste pretparkgekkies van Nederland is natuurlijk supertof!