Ik ga, als ik vrij krijg, zeker mee! Sowieso leuk om 2 nieuwe parken te doen. En ik heb op rcdb even gekeken naar beide parken, en de Zooom! in Flamingoland ziet er echt zo leuk uit π€£ alleen daarvoor wil je er al heen! En ik heb ook nog nooit een Zamperla flying gedaan π Paultons ziet er ook wel leuk uit! Altijd fijn om op de laatste dag een wat rustiger park te doen, bij deze reis. Dat vond ik in 2018 met Lightwater valley ook erg fijn. Beetje op je gemak doen, tijd hebben om rustig wat te eten en drinken ipv dit in de wachtrij van de achtbaan te moeten doen omdat je anders tijd te kort komt π En met Alton towers ben ik ook heel blij! Ik sjees meteen naar de Smiler, dan heb ik in ieder geval mijn bingo binnen. Daarna uiteraard Galactica nog eens doen en hopelijk heb ik nu ook tijd om de vallei door te wandelen π Toffe trip en wat meer mensen zeggen, de parken zijn toch meer bijzaak. Het gaat vooral om de gezelligheid en de mensen die mee gaan. Ik heb er in ieder geval zeker alweer veel zin in!