BlueSpirit Dat restaurant wordt nog best hoog als ik 't zo zie. Dacht dat deze lager bleef... En zo te zien ook de eerste voorbereidingen voor het maken van de rotsen/berg. Ben benieuwd hoe snel dat zal gaan!
Hjalmar Nieuwe rotsen, nieuwe stalen frames voor de rotsen, en het schilderen van de muren van Arendelle Castle.
Moby Is deze Frozen attractie vergelijkbaar met die in Tokyo DisneySea? Die is wel veel fraaier dan die in Epcot.
Hjalmar Het lijkt erop dat er aanpassingen gedaan worden aan de huidige plannen voor World of Frozen. Benieuwd wat ze aangepast hebben.
Spiegelbeeld Wat is de planning eigenlijk, kan dit zo snel niet vinden, wel zag ik dat bouw in najaar 2021 is gestart, ook alweer bijna 3 jaar geleden.
Quefox_ Ik geloof dat ze het gebied volgend jaar willen openen. Wanneer precies weet ik niet, maar het zou gelijk moeten vallen met de heropening van Studio 1 als World Premiere en de naamswijziging van het park naar Disney Adventure World.
Hjalmar We hebben een kasteel erbij in het park. @Spiegelbeeld de planning van Frozen, Adventure Bay en World Premier zouden allemaal samen vallen met elkaar. World Premier zou officieel klaar moeten op 25 April 2025, volgens de vergunningen.
Hjalmar Laten we eens Hong Kong met Paris vergeleken. Beide kastelen lijken dezelfde basis opbouw te hebben en vormen, dakpannen lijken anders te zijn en de manier van opbouwen is ook anders. Waar Parijs gelijk Frozen aankleding heeft zijn deze in Hong Kong later op zijn plaats gebracht.