- Bijgewerkt
Dubbel. Als het klopt dan vind ik The Lion King jammer in het Studios Park. Als dit dan toch een waterattractie wordt dan had ik die liever zien komen in Critter Country waar al een Splash Mountain of Grizzly River Run waren beoogd. Maak er dan eentje met The Lion King.
Persoonlijk vind ik dat de "classics" thuishoren in het Disneyland Park. Het Studios Park lijkt visie te ontbreken, wat gaat het overkoepelende verhaal nu eigenlijk worden zeg maar. Teveel mengelmoes. Classics in Disneyland Park en Marvel, Pixar en 20th Century Fox in de Studios. Zou een mooie verdeling geweest zijn. Met Frozen en The Lion King komt er in mijn ogen iets teveel "Fantasyland" naar de Studios. Cars Land had ik dan leuker gevonden.
Tron liever niet, toch niet als grote nieuwigheid voor een park dat al zoveel jaren niets nieuw heeft gehad. Rise of the Resistance achter het treinspoor en daar een mini Star Wars land, goede keuze. Eventueel Star Tours en Discoveryland Theatre slopen om de grote lap grond die hier nog vrijkomt te gebruiken.
Avatar zie ik dan wel heel graag komen.
Heel benieuwd naar 12 april.