- Bijgewerkt
Zou Encanto niet iets kunnen zijn? Deze film en de muziek zijn erg populair, en zijn voor iedere leeftijd geschikt. Een mooi en vooral vrolijk, vriendelijk en kleurrijk gebiedje zou het Studio's Park (en het hele resort) goeddoen. Want je kunt alles over Star Wars (en Marvel) zeggen: vrolijk is het niet, en ik heb inmiddels wel genoeg van al die "zware" sciencefiction waar je om de haverklap wordt achtervolgd door vijandige figuren, waar ik als publiek missies moet uitvoeren en overal van die spastische superhelden zie. Een beetje comfort mag er ook wel zijn (open maar snel Frozen en de Tangled-molen). Ja, ik ben nu eenmaal van de sprookjes en de betovering.
Een World of Avatar zou nog kunnen, maar hoe zeer Disney daar zelf ook over denkt: ik vind dat niet geschikt voor de hele familie. Pandora is prachtig, maar niet leuk en gezellig. Het is alleen maar vijandig, met gevaarlijke dieren en giftige planten. Het is té vind ik, en daarbij vraag ik me af of het Europese publiek wel zit te wachten op die wereld.
Maar goed, we wachten het af, ik ben benieuwd!!