Het is allesbehalve officieel bevestigd, maar heb inmiddels wel al een paar keer de indruk gehad dat de persoon achter dit account vaak wel de juiste informatie deelt en dit nadien op andere accounts of websites gedeeld wordt. Denk dan bv. aan Outsidears. Dus het kan er ook flink naast zijn. Maar als het klopt dan zou onderstaande wel eens goed nieuws kunnen zijn:
Walt Disney Studios
- Het derde WDS-land (Star Wars) zou vervangen worden naar The Lion King en zou een waterattractie krijgen.
- Er komt een extra flatride aan de linkerkant van de promenade tussen ToT en het meer.
Mogelijke uitbereidingen, welke nog niet uitgewerkt zijn:
- Avatar zou zijn intrede maken als het 4de land in WDS.
Disneyland Paris
- Space Mountain keert terug naar Jules Verne en SEA (The Society of Explorers and Adventurers) in 2024/25
- Nieuwe Star Wars attractie achter Space Mountain in Discoveryland. (Let hier goed op de emoji die ze hier gebruikt.. Zou ze hiermee op TRON doelen? Ik zit ook in de 'DIScord' groep en lees hier bv. ook dat Parijs, de tracks van TRON al aangekocht zou hebben.)
Nogmaals, niks van deze informatie is officieel bevestigd, maar wel mooie vooruitzichten die ons weer even doen wegdromen op hopelijk snel goed nieuws van Disneyland op 12 april.
Nog iets anders wat nog niet hier gedeeld geweest is op het forum dacht ik, is de aanpassing van Studio 1 in WDS.
Daar lees ik ook hoe langer hoe meer geruchten dat Studio 1 aangepast zou worden:
De winkelzuilen zouden blijven, maar er zou wel een aanpassing inzitten voor de restaurantzuilen. Daar zouden ze richting kunstmatige bomen gaan en een dorpsplein effect willen maken met overgangen van theaterzuilen.
Wat zijn jullie meningen hierover? 🙂