Waar kan ik de koelkast ophalen?
Niek Ugh, ik heb hem er even bijgepakt op RCDB maar het is ook echt het lelijke demontabele kermisding
Het stalen frame gaat inderdaad niet weg, maar ze kunnen er best wat leuks van maken toch? Kijk naar Bukkerittet in Kongeparken, of Famous Jack in Bagatelle, welke overigens ook van de Looping Group is. Als ik kijk naar recente upgrades in Hellendoorn, zoals het thema van Balagos, Drakennest, en Jungle Expedition, heb ik er wel vertrouwen in dat Hellendoorn er best iets leuks van kan maken.
Yvan Maar lichtelijk teleurstellend is het wel. Ik denk dat je voor ietsjes meer een hele mooie custom family coaster kwijt had gekunnen daar.
Ik denk dat dat tegenvalt hoor. Custom family coasters van een formaat vergelijkbaar met deze muis zijn duur, en deze baan komt uit een park wat abrupt gesloten is na een zwaar ongeluk op een van hun andere banen. Ik denk dat deze baan bijna niks heeft gekost, en dat de opknapbeurt en het transport misschien nog wel duurder zijn dan het opkopen van deze baan.
Dat idee wordt voor mij bevestigd als ik zie dat Indiana Beach / Gene Staples - ook niet echt een hele rijke partij - de twee Schwarzkopfs heeft overgekocht, om vervolgens een beetje te prutsen met hoe één van die twee überhaupt genoeg kan worden opgeknapt om door de keuring te komen.