Ik denk dat updates geven over projecten hier sowieso het probleem niet is, dit forum is specifiek heel erg geïnvesteerd in Hellendoorn en willen het blijven volgen. Maar daar zit denk ik gelijk ook het probleem, de updates die gegeven worden zijn vaak iets te veel met een marketing sausje.
Opmerkingen als "De baan is een park model" (baan lag vier maanden ervoor nog compleet uit elkaar en de fabrikant bied niet eens een park optie aan). "De baan is volledig gelast" (na navraag blijkt het maar op 1 punt te zijn). Er komt nog theming erbij (waarop de vraag komt, waarom heb je dat nu nog niet af na twee jaar wachten en belangrijker TUV keuring moet komen en thema kan niet zo maar geplaatst worden en goedgekeurd worden zonder dat TUV het heeft gezien).
Het lijken mij hele logische opmerkingen, zeker in een groep die veel tijd geïnvesteerd heeft in dit project. Het forum is uitgenodigd op belangrijke momenten en zijn dit nu drie jaar aan het volgen. Ik denk dat we heel veel meer geïnvesteerd zijn dan men doet denken omdat het park zoveel verdiend na al die jaren. Het forum mag misschien af en toe wat kritisch zijn zoals opmerkingen als "Goedkoop is dus duurkoop." of dat het niet een aankoop zou zijn die de meeste zouden doen voor dit park. Belangrijkste is dat hier iedereen dit graag als een succes wil zien eindigen en daar horen updates bij, die in mijn ogen, simple en duidelijk zijn.