Convival Een onride-video. Jammer van die kale muren en grijze grindbak. Daar had wel meer mee gedaan kunnen worden 🙂
Joordi Toch fijn dat ik voor dit baantje niet speciaal naar Hellendoorn hoef te rijden 🫣 Ik doe hem binnenkort wel op de plaatselijke kermis
Coasterfrenzy Piet_Verdriet Was het alle ellende waard? Dat gaat er vooral van af hangen wat de baan doet bij het GP. Ik verwacht dat de meeste bezoekers wel een soortgelijke baan op de kermis gedaan hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze hem niet leuk gaan vinden en wellicht zelfs meerdere ritjes willen maken (wat ze op de kermis niet doen omdat je per rit betaald).
Niek Jules Fijn dat ie draait! Goede woordkeuze wel 👀 Maar inderdaad, wel blij dat het ding ein-de-lijk doet wat ie moet doen. al klapt die rem er behoorlijk hard op.
scagen Ik las dat ze de baan en dan specifiek de remmen nog aan het afstellen zijn. Hoop vooral dat de rem voor het 'draaien' nog op het lijstje staat want dit is natuurlijk niks. Verder mis ik inderdaad iets van decoratie in het midden. Zo veel uitgetrokken voor het station en dan een rit door een kale grintbak... Hoop dat daar nog wat decor komt te staan
Eftelflags G-krachten meting is gedaan, aan de hand van die meting kunnen we wat meer gaan spelen met de snelheid. De rem voor het draaien gaan we zeker aanpassen. Eveneens de 'weerstand' van het draaien. Moet wel familie ride blijven natuurlijk. Test and adjust!
Marvin Eftelflags Eveneens de 'weerstand' van het draaien. Maar op 13 april zetten jullie die weerstand juist even uit toch? 😉 Fijn dat deze baan nu eindelijk zijn rondjes kan draaien (letterlijk 😛)!
Jozz Als ie niet teveel remt kunnen deze baantjes best hard spinnen. Vooral als het gewicht links-rechts ongelijk is verdeeld 🙂. Nou hij doet het dan eindelijk! Inderdaad wel jammer van het gebrek aan decoratie. Zo'n mooi station in elkaar getimmerd, en dan kom je in de grindbak met kale schuttingen 😉. Hopelijk gebeurt daar nog iets mee.
LuukSky Jozz Inderdaad wel jammer van het gebrek aan decoratie. Zo'n mooi station in elkaar getimmerd, en dan kom je in de grindbak met kale schuttingen 😉. Hopelijk gebeurt daar nog iets mee. Dit soort coasters zijn altijd lastig te decoreren. Maar er zijn genoeg voorbeelden waarbij het wel gelukt is. Zo jammer dat het vaak alleen niet gebeurd..
ArcovandenBroek Hellendoorn heeft een flinke (Ridder)strijd moeten leveren, maar het is ze gelukkig gelukt! Jammer van die grindbak, hopelijk wordt dat nog verbeterd. Op naar de meet-up 13 april, zin in! 🙂
The_Bullgod ArcovandenBroek Op naar de meet-up 13 april, zin in! 🙂 Is de inschrijving hiervoor eigenlijk al geopend?
Niek The_Bullgod Is de inschrijving hiervoor eigenlijk al geopend? Neen, we zijn de details nog met het Avonturenpark aan het vastleggen.
Eftelflags Wie zegt dat we al klaar zijn? 🙂 😉 Komt nog theming bij. Maar eerst de coaster even draaiende krijgen!
The_Bullgod Eftelflags Wie zegt dat we al klaar zijn? 🙂 😉 Euh, volgens mij gebeurd dat hier veel vaker en ook met andere projecten die met themeparken te maken hebben.
Convival Eftelflags Hij was twee jaar geleden toch al klaar alleen kwam ‘ie niet door de keuring heen? ;-)