Niek Ik ga er, gezien de grootte van Hellendoorn, van uit dat ze slechts 4 karren op de baan zetten. Voor een baantje als dit is de capaciteit dan wellicht ruim voldoende, zeker omdat Hellendoorn niet zo groot is. Vier karren, vier kleuren, vier ridders.
Quefox_ Niek ik heb er wel eens aan gerekend, maar met 4 karretjes zou de capaciteit nog lager liggen dan die van Rioolrat. Ik denk dat Hellendoorn echt wel iets meer karretjes kan gebruiken. 8 is misschien wel veel, maar 6 zou wel mooi zijn denk ik. Eerst bleef ik zelf steeds denken in sets van 4, maar met het idee van luc136 is eigenlijk elke hoeveelheid mogelijk.
scagen Ik vind 8 karren niet zoon heel gek aantal voor Hellendoorn, ik bedoel de rapid heeft 12 boten en daar staat in de zomer ook vaak genoeg een lange rij. Ik denk gezien de toegankelijkheid van baan + de herhalingswaarde die die waarschijnlijk zal hebben onder families dat 8 echt geen overschot is op drukke dagen. Als ik naar Drievliet kijk met kopermijn (vergelijkbaar park en vergelijkbare baan) dan zie je dat die ook 8 treinen hebben.
RoelRoel Trollenbol Dat komt doordat je in het Nederlands het één woord is. In het Engels heb je dat niet maar het kan wel iets een totaal andere betekenis geven die je in het Engels maar uit de context moet halen bijv. het verschil tussen konijnenbouten in saus en konijnen bouten in saus. Tegenwoordig heeft bijna iedereen de Engelse ziekte, mede door het gebruik van suggesties op een mobiel toetsenbord waardoor je overal spatiefouten ziet. Ik ben blij dat ze gewoon een Nederlandse naam kiezen en niet zo'n afgezaagde Engelse naam.
The_Bullgod QDude24 Ze hebben er wel echt iets leuks van weten te maken, ipv die saaie standaard kermis wilde muis gondels.
Taronco Ziet er leuk uit, het is simpel hout maar met de kleine details voelt het echt als een burcht aan! Ben super benieuwd naar het eindresultaat.
The_Real_Infernape Hmm, het geeft een beetje Julianatoren vibes. Alsof je tot muizengrootte bent gekrompen naast die pilaren. Nepper dan gehoopt voor wat er nu staat. Ben benieuwd of dat gevoel blijvend is als het hele station staat.
Flex The_Real_Infernape De tekeningen die getoond zijn laten hoge torens zien. Op de foto staat het lage deel van het gebouw. Ze moeten de hoogte nog in en dus zal dat Julianatoren-gevoel wel mee gaan vallen denk ik.
Niek The_Real_Infernape Nepper dan gehoopt voor wat er nu staat. Huh? Hellendoorn zet hier toch een volledig gebouw neer dat compleet uit grote houten balken is opgetrokken? Wat is hier nu precies nep aan? Ik zie geen plastic, ik zie geen spuitbeton (kuch-energylandia-kuch), ik zie geen overdreven weathering (Julianatoren), ik zie hier alleen maar een gebouw dat van hoge kwaliteit gaat moeten zijn.
Cerveza Dit is gewoon mooi om te zien of ben ik nou gek? Ik zie dit houtwerk liever dan weer de zoveelste uit spuitbeton met steenmotief opgetrokken kasteel/burcht.
Marvin Cerveza Nee dat ben je niet. Ik wordt ook echt heel blij bij het zien van deze echte materialen. Past perfect in de sfeer en het beeld dat ik van Hellendoorn heb. Het mag dan een behoorlijk standaard achtbaan model zijn, ze maken er zeker wel wat van. Tof! 😃
Meint Ziet er goed uit hoor, echte materialen inderdaad, niet het zoveelste spuitbeton, en ook geen plastic fantastic. Leuk!
Ronny Mooi hoor, zeker als het hout gaat verweren. Klein kritisch nootje, waarom niet echte stukken smeedwerk er opmaken in plaats van ze erop te schilderen, dat maakt het nog een stuk overtuigender. Zeker op de plaats waar de draak een beschadiging heeft gemaakt valt dit uit de toon.
scagen Ronny naar wat ik zie is er niks geschilderd hoor? De beschadigingen van de draak zijn echt in het hout gegroefd en je ziet de uitstulpingen van de bouten. Het enige is dat inderdaad het rond die die beschadiging daar boven rond het metaal met even wat te net is maar verder oogt het prima naar mijn mening.